Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   ISIS bedreigt christenen in Oost-Jeruzalem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220477)

Drukazz 26 juni 2015 20:44

ISIS bedreigt christenen in Oost-Jeruzalem

Bs'd

In de Oost-Jeruzalemse wijk Beit Hanina zijn donderdag pamfletten opgedoken, die ondertekend zijn door de organisatie 'ISIS Palestina' en zich tegen de Arabische christenen in het gebied keren. Gedreigd wordt deze christenen af te slachten aan het einde van [de islamitische vastenmaand] Ramadan, indien ze niet vluchten.

http://www.israeltoday.nl/NewsItem/t...4/Default.aspx

Daders opsporen en enkeltje kalifaat geven.

Nietzsche 26 juni 2015 20:54

Lijkt mij sterk.

Drukazz 26 juni 2015 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7715627)
Lijkt mij sterk.

Bs'd

Zionistisch complot!

Nietzsche 26 juni 2015 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7715631)
Bs'd

Zionistisch complot!

Nee, gewoon een stel grappenmakers.

Doe is wat minder hysterisch man.

Johan Bollen 26 juni 2015 22:05

Als het nieuws waar is is dat maar wat ondankbaar van IS

En bijna even erg als de vermoorde Europeanen en Sjiieten deze vrijdag door ISIS. 'Bijna' vanuit Israëlisch standpunt dan, schat ik.

cookie monster 26 juni 2015 22:24

Als men die jongens van IS op de koffie thuis uitnodigt ,
vredesbespreking of zoiets , misschien stelt hen dat wel :)

Nietzsche 26 juni 2015 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7715695)
Als het nieuws waar is is dat maar wat ondankbaar van IS

En bijna even erg als de vermoorde Europeanen en Sjiieten deze vrijdag door ISIS. 'Bijna' vanuit Israëlisch standpunt dan, schat ik.

Terreur op moslims tijdens ramadan, helemaal van het padje af dat IS.

Drukazz 26 juni 2015 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7715718)
Terreur op moslims tijdens ramadan, helemaal van het padje af dat IS.

Bs'd

IS redeneert dat sjiieten geen moslims zijn maar één of andere gevaarlijke sekte.

Nietzsche 26 juni 2015 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7715722)
Bs'd

IS redeneert dat sjiieten geen moslims zijn maar één of andere gevaarlijke sekte.

Klopt, IS doet takfir op iedereen.

Zelfs op mede-mujahideen zoals Al Nusra. Moge deze khawarij voorgoed van de aardbodem verdwijnen.

Johan Bollen 26 juni 2015 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7715722)
Bs'd

Ja. IS voorspelt een maand van bloedvergieten tegen de ongelovigen...zijnde Sjiieten en Europeanen.

Israël speelt een gevaarlijk verdeel en heersspelletje. Misschien eens stoppen die sporadische bombardementen tegen Assad die toevallig steeds de fundamentalisten in de kaart spelen. Misschien eens stoppen de steun aan Saoedi Arabië in haar oorlog tegen de Sjiieten in Yemen. Iran is zogezegd de grote vijand, maar ondertussen bouwt Saoedi Arabië wel een 15 tal kernenergie centrales....waarom zo stil daarover? Het zijn niet Iraanse terroristen die steeds Europa aanvallen. Ik zou zeggen...oppassen met die politiek het midden Oosten te verdelen via het zwaard.

Frankenstein 27 juni 2015 01:23

.

Frankenstein 27 juni 2015 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7715726)
Ja. IS voorspelt een maand van bloedvergieten tegen de ongelovigen...zijnde Sjiieten en Europeanen.

Israël speelt een gevaarlijk verdeel en heersspelletje. Misschien eens stoppen die sporadische bombardementen tegen Assad die toevallig steeds de fundamentalisten in de kaart spelen. Misschien eens stoppen de steun aan Saoedi Arabië in haar oorlog tegen de Sjiieten in Yemen. Iran is zogezegd de grote vijand, maar ondertussen bouwt Saoedi Arabië wel een 15 tal kernenergie centrales....waarom zo stil daarover? Het zijn niet Iraanse terroristen die steeds Europa aanvallen. Ik zou zeggen...oppassen met die politiek het midden Oosten te verdelen via het zwaard.

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be