![]() |
Australië gaat kinderen van IS-strijders 'straffen'
http://s.hln.be/2374460
Bijna zoals in België , maar een beetje anders !!!! Citaat:
om problemen (gedeeltelijk) proberen te oplossen !! Sommige landen slapen verder , en andere gaan er voor !! Of is de maatregel in Australië discriminatie en/of racistisch ?? Waarom niet ?? Waarom wel ?? |
1 Bijlage(n)
Zo komt er een cirkel van haat en geweld op gang. Ik maakte daar in 1997 een schilderijtje over.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar goed. Beter terug on topic. |
Citaat:
Dit komt niet goed. En het verbaast me niets! Kan het nog gekker? U bent geboren in zo'n familie, we gaan U straffen... :roll: |
Citaat:
Heb'dem? |
Even in de verf zetten:
Australië wil kinderen van extremisten hun Australische nationaliteit kunnen afnemen. |
Citaat:
Haha, heb hem. En smijt hem vriendelijk terug, pak maar! :-P |
Doet ge iets, het is niet goed.
Doet ge niets, het is niet goed. Wat moet er dan gedaan worden? Johan Bollen: wow, wat een talent! |
Citaat:
Kinderen vanwege afkomst straffen is ronduit crimineel. Heb er geen woorden voor. Pas nu begrijpt ik beter die schilderij van Bollen. Staat U ook er even bij stil AUB. |
De kinderen zijn de verantwoordelijkheid van hun ouders.
Dat hun ouders zich dan anders gedragen. Kinderen worden niet statenloos door deze maatregel, ze kunnen dus nog altijd met hun ouders in het land wonen dat door hun ouders gekozen werd. Vind ik het vreselijk dat deze kinderen meegesleurd worden in het verderf door hun ouders? Absoluut! Zou het beter zijn moest Aus de kinderen wegnemen wanneer ze beseffen dat de ouders geradicaliseerd zijn? Ze bij hen laten is al even erg als ze verhinderen het land terug binnen te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat kinderen betreft hebben de Aussies rare ideeën.
'De Gestolen Generaties is een term voor de ongeveer 100.000 kinderen van Australische Aboriginals en Straat Torres-eilanders die tussen 1910 en 1970 door de overheid van hun familie werden gescheiden om ze te assimileren in de blanke samenleving.' |
Citaat:
Wellicht hadden de Aboriginals en Torres Strait-eilanders de blanke kinderen moeten ontvoeren om hen in de authentiek-inheems-oorspronkelijke samenlevingen te assimileren. Dan hadden ze AD 1941 met z'n allen de Japanners met boemerangs kunnen bevechten :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be