![]() |
Pad puit prins
Jawadde, zit ik in het zonnetje mijn uitgebloemde geraniums uit te knippen, springt daar ineens een serieuze pad (ik had hem gezien als hij kleintjes (4 cm was) vantussen die bloemen, pardoes tegen mijn been.
Zou dat nu kunnen gelden als de befaamde "kus"? of moet dat bij een puit? In ieder geval, die planten staan in de blakke zon, dus wil ik hem snel een potje water halen zodat hij niet uitdroogt.... is ie al verdwenen? (ik denk terug in de bloemenbak). Enfin, als er nu morgen een knappe heer aan de deur staat, dan weet ik het! Het verhaal van de pad en en puit en de kus en de prins bestaat dan echt. Ben benieuwd. |
Zie dat je maar niet in een mooie prins veranderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stay off the drugs
|
Niets opmerkelijks. Padden zijn gezanten van de duivel.
|
Citaat:
(de medestudenten van de sheikh kwamen ons wel zeer ernstig verwittigen om daar niet teveel mee te lachen, want dat die gast zoiets wèl meende!). Bijna zat ik natuurlijk blond en krullend onder een burka onder de Saudische zon! |
Padden kunnen verdrinken, anders dan kikkers zijn het geen waterdieren.
|
Citaat:
We kennen mekaar in feite al jaren. Ik ga hem toch eens een naam geven: Leo of zo (tenzij het een vrouwtje is, dan wordt het Leontien). Gezien ik begin dit jaar een kleintje zag van 4cm en deze toch wel een dikke pad van +/-10 cm was weet ik niet of het dezelfde zijn. Het zal dus wel een Leontien zijn, die zijn groter. pfff.... weer niks met die prins. |
Citaat:
Dat moet daar toen een lange avond van excuses en gatgekruip geworden zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor een echte prins weet ik wel iemand! |
Citaat:
Weet je nog altijd niet dat Circe de tovenares is uit de Oidypus van Homerus? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Smaakt naar braambezen, volgende keer een paar keer aan likken om te proeven Circe... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mits een beetje onderhandelen zou je er nog zitten met een fris glas Chardonnay. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be