![]() |
huiszoeking bij familie Storme naar paneel Rechtvaardige Rechters
|
Citaat:
Ik weet wel dat ik weinig aanhangers heb met dit principe, maar dat zijn dan ook GEEN democraten. Laat de gerechtelijke diensten dus hun werk doen, ik wacht af 😊 |
Citaat:
|
Citaat:
De rechtvaardige Rechters liggen volgens mij in Antwerpen , in de buurt van de Sint Laurentius kerk, en niet in Gent. |
Volgens mij ligt het bij de kleinzoon achter zijn zetel.
|
Ik gebruik het als dak voor mijn kippenhok
|
Kunnen we het ontbrekende luik niet namaken? Zoals die vrouw daar in Italie (was het?) die fresco van Jezus gerestaureerd heeft?
|
Ik denk dat het werk nooit meer boven water komt: het is waarschijnlijk ooit vernietigd geworden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Iets in Paint in vrije hand met een vleug cubisme. |
Citaat:
Als dat geen humor is ;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
om de gevraagde som van 1.000.000 Bfr. vlugger uitbetaald te krijgen. Volgens mij moeten we zoeken in de richting van de toenmalige koster van Sint Laurentius , die bevriend was met Goedertier ,ook een koster, en die de mislukte uitbetaling van slechts 25.000 Bfr. regelde via de pastoor van Sint Laurentius en de taxi-chauffeur van Goedertier. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.deslegte.be/de-stoutmoed...am-gods-11866/ |
Citaat:
Ik wou alleen maar zeggen dat al die boeken die al over HLG geschreven werden, maar zijn wat ze zijn: een verzameling theorieen en veronderstellingen gebaseerd op onvolledige of verloren gegane gegevens. Goed voor de boekenverkoop, dat wel natuurlijk. Ik vind het heel aannemelijk dat HLG momenteel in het bezit is van een (Vlaamse?) familie, maar dat die familie gezien de beladenheid van heel de zaak niet in de mogelijkheid is om het werk terug te geven zonder de eigen voorvader(en) in diskrediet te brengen. Zie het verhaal van de ex-KBC direkteur en Jan Huygebaert. |
Het is weer zomer, daar komen de verhalen over de Rechtvaardige Rechters!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be