![]() |
De verdwazing slaat ook toe bij onze Noorderburen
Bs'd
Nederlander wordt sekseloos Van welke sekse een burger is, moet van zo veel mogelijk overheidsdocumenten verdwijnen. VVD-Kamerlid Van Wijngaarden vindt het vermelden van ’m/v’ niet meer van deze tijd. Veel mensen voelen zich niet duidelijk man of vrouw of willen het niet per se vermeld hebben. De VVD noemt als voorbeeld het rijbewijs, waarbij het er alleen om zou moeten gaan of je kan rijden of niet. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...kseloos__.html Ik begin me toch meer en meer vragen te stellen over de mentale gezondheid van de Europeanen. De psychiaters zullen overuren mogen draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als ze dan een brief krijgen met de verkeerde aanspreektitel (mevr, mr) zal 't ook weer niet goed zijn, zeker ? :twisted:
|
Citaat:
|
Ik vind wel dat de burger voor zichzelf zou mooeten kunnen beslissen ,
maar bwa , ze zoeken het maar uit wat ze willen !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Want we willen natuurlijk allemaal met z'n allen sekseloos zijn, dat staat zo lekker progressief.
Laat ons hopen dat er zelfs op de foto van je rijbewijs of je ID kaart niet zichtbaar is welke sekse je hebt. Lekkere eenheidsworst, allemaal dezelfde geen-sekse. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten een paar West-Europese apenlanden als Belziek, Holland of Zweden zie ik 't nergens. ;) Is de hele wereld dan ziek? Of alleen die West-Euopese apenlanden. |
Citaat:
Dat zijn de hedendaagse problemen waar leiders zich 't hoofd over breken en zich onledig mee houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de gevangenis bijvoorbeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be