Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De verdwazing slaat ook toe bij onze Noorderburen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220551)

Drukazz 28 juni 2015 11:09

De verdwazing slaat ook toe bij onze Noorderburen

Bs'd

Nederlander wordt sekseloos

Van welke sekse een burger is, moet van zo veel mogelijk overheidsdocumenten verdwijnen.

VVD-Kamerlid Van Wijngaarden vindt het vermelden van ’m/v’ niet meer van deze tijd. Veel mensen voelen zich niet duidelijk man of vrouw of willen het niet per se vermeld hebben. De VVD noemt als voorbeeld het rijbewijs, waarbij het er alleen om zou moeten gaan of je kan rijden of niet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...kseloos__.html

Ik begin me toch meer en meer vragen te stellen over de mentale gezondheid van de Europeanen. De psychiaters zullen overuren mogen draaien.

SMI94 28 juni 2015 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7717907)
Bs'd

Ik begin me toch meer en meer vragen te stellen over de mentale gezondheid van de Europeanen. De psychiaters zullen overuren mogen draaien.

Die vragen stel ik mij ook, telkens ik een thread open die door jou opgestart is of waarin je gereageerd hebt.

Indomitable 28 juni 2015 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7717923)
Die vragen stel ik mij ook, telkens ik een thread open die door jou opgestart is of waarin je gereageerd hebt.

:lol:

alice 28 juni 2015 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7717907)
Bs'd

Nederlander wordt sekseloos

Van welke sekse een burger is, moet van zo veel mogelijk overheidsdocumenten verdwijnen.

VVD-Kamerlid Van Wijngaarden vindt het vermelden van ’m/v’ niet meer van deze tijd. Veel mensen voelen zich niet duidelijk man of vrouw of willen het niet per se vermeld hebben. De VVD noemt als voorbeeld het rijbewijs, waarbij het er alleen om zou moeten gaan of je kan rijden of niet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...kseloos__.html

uw obsessie met seks, macht en controle is voor psychiaters vast boeiend maat voor dit forum wordt het wat vervelend.

Maori 28 juni 2015 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7718137)
uw obsessie met seks, macht en controle is voor psychiaters vast boeiend maat voor dit forum wordt het wat vervelend.

Typisch voor een religioot.

Klojo eerste klas 28 juni 2015 16:15

En als ze dan een brief krijgen met de verkeerde aanspreektitel (mevr, mr) zal 't ook weer niet goed zijn, zeker ? :twisted:

alice 28 juni 2015 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7718224)
Typisch voor een religioot.

Voor deze dan toch:lol:

cookie monster 28 juni 2015 18:07

Ik vind wel dat de burger voor zichzelf zou mooeten kunnen beslissen ,
maar bwa , ze zoeken het maar uit wat ze willen !!

Maori 28 juni 2015 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7718338)
Voor deze dan toch:lol:

Zijn één voor één dwingelands.

alice 28 juni 2015 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7718503)
Zijn één voor één dwingelands.

Met obsessief gedrag.

SDX 28 juni 2015 22:17

Want we willen natuurlijk allemaal met z'n allen sekseloos zijn, dat staat zo lekker progressief.

Laat ons hopen dat er zelfs op de foto van je rijbewijs of je ID kaart niet zichtbaar is welke sekse je hebt.

Lekkere eenheidsworst, allemaal dezelfde geen-sekse. :cheer:

coro 29 juni 2015 00:01

Citaat:

2

vlijmscherp 29 juni 2015 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7718966)
Want we willen natuurlijk allemaal met z'n allen sekseloos zijn, dat staat zo lekker progressief.

Laat ons hopen dat er zelfs op de foto van je rijbewijs of je ID kaart niet zichtbaar is welke sekse je hebt.

Lekkere eenheidsworst, allemaal dezelfde geen-sekse. :cheer:

waarom is het belangrijk dat op je rijbewijs of ID-kaart je geslacht staat? heeft dat gevolgen?

Indomitable 29 juni 2015 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7719113)
waarom is het belangrijk dat op je rijbewijs of ID-kaart je geslacht staat? heeft dat gevolgen?

Voor de medische doeleinden is het handig dat het vermeld staat bij je zorgverzekering, maar noodzakelijk? Nee. Ik vind het in veel gevallen echt totale onzin. informatie op pas moet in mijn ogen juist zo summier mogelijk zijn. Geboorte datum vind ik net zo iets.. waarom zou een agent gelijk aan mijn pas kunnen zien hoe jong/oud ik er voor mijn leeftijd uit zie? Hij kan het in het systeem opzoeken, heeft ie geen tijd voor.. Geboorteplaats maybe voor de controle check. Onzichtbare pincode/chip op de pas (voor diefstal bijvoorbeeld, ook handig met al die ID fraude) en klaar.

vlijmscherp 29 juni 2015 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7719129)
Voor de medische doeleinden is het handig dat het vermeld staat bij je zorgverzekering, maar noodzakelijk? Nee. Ik vind het in veel gevallen echt totale onzin. informatie op pas moet in mijn ogen juist zo summier mogelijk zijn. Geboorte datum vind ik net zo iets.. waarom zou een agent gelijk aan mijn pas kunnen zien hoe jong/oud ik er voor mijn leeftijd uit zie? Hij kan het in het systeem opzoeken, heeft ie geen tijd voor.. Geboorteplaats maybe voor de controle check. Onzichtbare pincode/chip op de pas (voor diefstal bijvoorbeeld, ook handig met al die ID fraude) en klaar.

leeftijd is belangrijk voor een aantal zaken, minderjarig of niet maakt een verschil. Geboorteplaats lijkt me ook onzinnig. Geslacht mag ook weg. Rest mag van mij blijven staan.

Drukazz 29 juni 2015 08:44

Citaat:

Bs'd

Buiten een paar West-Europese apenlanden als Belziek, Holland of Zweden zie ik 't nergens. ;)

Is de hele wereld dan ziek? Of alleen die West-Euopese apenlanden.

SDX 29 juni 2015 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7719113)

Omdat er redelijk wat mensen zijn die zich niet duidelijk man of vrouw voelen, kortom; niet of nog niet weten wat ze zijn, heerlijk progressief, zou 't van zoveel mogelijk overheidsdocumenten moeten verdwijnen.

Dat zijn de hedendaagse problemen waar leiders zich 't hoofd over breken en zich onledig mee houden.

vlijmscherp 29 juni 2015 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7719219)
Omdat er redelijk wat mensen zijn die zich niet duidelijk man of vrouw voelen, kortom; niet of nog niet weten wat ze zijn, heerlijk progressief, zou 't van zoveel mogelijk overheidsdocumenten moeten verdwijnen.

Dat zijn de hedendaagse problemen waar leiders zich 't hoofd over breken en zich onledig mee houden.

maar waarom is het belangrijk dat het er op staat?

SDX 29 juni 2015 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7719232)

Waarom heeft men dat ooit belangrijk gevonden dat 't er op moest.

Drukazz 29 juni 2015 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7719232)

Bs'd

Voor de gevangenis bijvoorbeeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be