![]() |
Ronde van Frankrijk door Antwerpen
Blijkbaar ligt de stad van De Wever & C° in Frankrijk. Hihihi.
|
All 'bout the money ;)
|
De straten moeten vrij blijven...
Een zien hoe lang het duurt voor de burgemeester het leger laat komen om die idiote renners van de baan te halen...:evil: :cheer: Antwerpen tourvrij :cheer: |
Citaat:
En Lugano in Italië :roll: |
Ronduit schandalig. De Ronde van Frankrijk hoort in Frankrijk te zijn, en niet in half Europa.
|
Vorig jaar lagen de eerste drie dagen van de Tour zelfs heelder stukken overzees gebied van Engeland in Frankrijk ...
. |
Ik heb maandag een dag vrij en ga lekker kijken. Wat zuurpruimen er ook over mogen denken.
|
De ronde rond Frankrijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet Uw Vlaamse Leeuw vlag maar niet ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het is meer dan dat ene moment waarop het peloton voorbijkomt. Er is een optreden, drankstandjes, een groot scherm waarop de rest van de rit samen kan worden gevolgd. |
Citaat:
Mensen willen bedrogen worden, goochelaars verdienen er hun geld mee, religieuze leiders kunnen er volkeren mee verleiden. Dan valt het bedrog van de wielrenners nog mee, vind ik. |
Citaat:
Met een mooie afsluiter aan de taalgrens. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook altijd graag naar het wielrennen gekeken maar sinds enkele jaren kan ik het niet meer opbrengen naar een wedstrijd te zitten kijken en steeds met de vraag te zitten, wordt ik hier niet bedrogen, gebeurt alles zuiver. Daar zijn de ontelbare dopingschandalen de schuld van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be