Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ronde van Frankrijk door Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220599)

Scherven A. Mok 29 juni 2015 12:20

Ronde van Frankrijk door Antwerpen

Blijkbaar ligt de stad van De Wever & C° in Frankrijk. Hihihi.

cookie monster 29 juni 2015 12:22

All 'bout the money ;)

manta 29 juni 2015 12:24

De straten moeten vrij blijven...
Een zien hoe lang het duurt voor de burgemeester het leger laat komen om die idiote renners van de baan te halen...:evil:

:cheer: Antwerpen tourvrij :cheer:

HRobin 29 juni 2015 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7719443)
Blijkbaar ligt de stad van De Wever & C° in Frankrijk. Hihihi.

Blijkbaar ligt Utrecht ook in Frankrijk ;-)

En Lugano in Italië :roll:

Lof der Zotheid 29 juni 2015 15:59

Ronduit schandalig. De Ronde van Frankrijk hoort in Frankrijk te zijn, en niet in half Europa.

De schoofzak 29 juni 2015 16:01

Vorig jaar lagen de eerste drie dagen van de Tour zelfs heelder stukken overzees gebied van Engeland in Frankrijk ...

.

dalibor 29 juni 2015 16:16

Ik heb maandag een dag vrij en ga lekker kijken. Wat zuurpruimen er ook over mogen denken.

The Paulus Experience 29 juni 2015 17:00

De ronde rond Frankrijk?

daiwa 29 juni 2015 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7719721)
Ik heb maandag een dag vrij en ga lekker kijken. Wat zuurpruimen er ook over mogen denken.

Als jij wil gaan kijken naar de tour waar al tiental jaren niets anders aan het licht komt dan doping/bedrog........

Witte Kaproen 29 juni 2015 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7719721)

Vergeet Uw Vlaamse Leeuw vlag maar niet ;-)

manta 29 juni 2015 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 7719971)
Als jij wil gaan kijken naar de tour waar al tiental jaren niets anders aan het licht komt dan doping/bedrog........

En je ziet er niet eens iets van, zoef en de razende gekken zijn voorbij... :-D

dalibor 30 juni 2015 08:17

Citaat:

Wat ik dus bedoelde met verzuurd.

Trouwens, het is meer dan dat ene moment waarop het peloton voorbijkomt. Er is een optreden, drankstandjes, een groot scherm waarop de rest van de rit samen kan worden gevolgd.

vlijmscherp 30 juni 2015 08:29

Citaat:

is dat niet zijn eigen vrije keuze? naast die van miljoenen andere mensen natuurlijk.

Mensen willen bedrogen worden, goochelaars verdienen er hun geld mee, religieuze leiders kunnen er volkeren mee verleiden. Dan valt het bedrog van de wielrenners nog mee, vind ik.

De schoofzak 30 juni 2015 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7719982)
Vergeet Uw Vlaamse Leeuw vlag maar niet ;-)

De Vlaamse Volksbeweging zal zorgen voor voldoende geel en zwart.
Met een mooie afsluiter aan de taalgrens.

.

dalibor 30 juni 2015 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7720494)
De Vlaamse Volksbeweging zal zorgen voor voldoende geel en zwart.
Met een mooie afsluiter aan de taalgrens.

.

Zwaaien als je in beeld komt, Schoof! ;-)

HRobin 30 juni 2015 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7720451)

Trouwens, het is meer dan dat ene moment waarop het peloton voorbijkomt. Er is een optreden, drankstandjes, een groot scherm waarop de rest van de rit samen kan worden gevolgd.

Zo beetje dezelfde sfeer als de doortocht van Royale De Luxe met hun reuzen

daiwa 30 juni 2015 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7720451)

.

Dat is geen kwestie van verzuurd maar louter een vaststelling.
Ik heb ook altijd graag naar het wielrennen gekeken maar sinds enkele jaren kan ik het niet meer opbrengen naar een wedstrijd te zitten kijken en steeds met de vraag te zitten, wordt ik hier niet bedrogen, gebeurt alles zuiver.

Daar zijn de ontelbare dopingschandalen de schuld van.

quercus 30 juni 2015 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7719714)
Vorig jaar lagen de eerste drie dagen van de Tour zelfs heelder stukken overzees gebied van Engeland in Frankrijk ...

Dat was om de Engelsen er aan te herinneren dat William the Conquerer "Duc de Normandie" et donc français was. Dat la France bijgevolg aanspraak kan maken op Engeland en dat "ces sacrés anglo-saxons" zich tegenover hen, français onderdanig horen op te stellen.

dalibor 30 juni 2015 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7720795)
Dat was om de Engelsen er aan te herinneren dat William the Conquerer "Duc de Normandie" et donc français was. Dat la France bijgevolg aanspraak kan maken op Engeland en dat "ces sacrés anglo-saxons" zich tegenover hen, français onderdanig horen op te stellen.

Maar vooral toch omdat Yorkshire de Tourstart en de daarmee gepaard gaande mediabelangstelling dolgraag zelf wilde. Dit om deze landstreek wat af te helpen van het grauwe druilerige en industriële imago.

manta 30 juni 2015 13:31

Citaat:

Dan is de cocaïne-hoofdstad toch de plaats bij uitstek om er naar te kijken hé... :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be