Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De kostprijs van de 'democratie' .....? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2206)

Forza Europa 5 maart 2003 13:28

Ik zou, als burger van dit apenland, graag eens weten welke bedragen er door het regime worden uitgegeven aan de processen tegen een welbepaalde oppositiepartij. Zijn daar cijfers over beschikbaar, de nige bekende cijfers is de 200 miljoen belgische frank die de Spekpater krijgt van de Nationale Loterij om zijn cnetrum van haat te runnen.

Mensen die cijfers kennen hieromtrend, laat U volledig gaan, iedereen mag weten wat dat gesubsidiƫerd volkstheater kost.

vlaanderen72 5 maart 2003 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Ik zou, als burger van dit apenland, graag eens weten welke bedragen er door het regime worden uitgegeven aan de processen tegen een welbepaalde oppositiepartij. Zijn daar cijfers over beschikbaar, de nige bekende cijfers is de 200 miljoen belgische frank die de Spekpater krijgt van de Nationale Loterij om zijn cnetrum van haat te runnen.

Mensen die cijfers kennen hieromtrend, laat U volledig gaan, iedereen mag weten wat dat gesubsidiƫerd volkstheater kost.

Ik heb nee gestemd ,ik laat het maar effe weten daar ik volgens de poll al zou gestemd hebben ,greetz! :wink:

C uit W 5 maart 2003 23:56

Same here.

Forza Europa 7 maart 2003 12:33

Ik krijg hier maar weinig cijfers door, houdt het regime dat dan zo stil , wat hun Stalinistische processen van de haat kosten??

Eddy De Taeye 7 maart 2003 12:43

C uit W schreef:

Citaat:

Same here.
Let it flow brother!!!

Forza Europa schreef

Citaat:

Ik krijg hier maar weinig cijfers door, houdt het regime dat dan zo stil , wat hun Stalinistische processen van de haat kosten??
Geen idee.

Eddy

Forza Europa 7 maart 2003 12:50

Niemand heeft er een idee over, het enige cijfer dat bekend is dat Pater Leman via omwegen als de Nationale Loterij, 200 miljoen Belgische frank per jaar krijgt van Guy Verhofstadt, om beroepsinquisiteur te spelen.

michr.oscoop 8 maart 2003 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Niemand heeft er een idee over, het enige cijfer dat bekend is dat Pater Leman via omwegen als de Nationale Loterij, 200 miljoen Belgische frank per jaar krijgt van Guy Verhofstadt, om beroepsinquisiteur te spelen.

Ah dat wist ik niet. Ik dacht dat dat clubje inquisiteurs een VZWtje was dat zijn centen haalde uit schenkingen van zachtgekookte eieren en kaartjes te verkopen op de parking van de GB.
Ik ben geboren en getogen Vlaming maar ik heb nogal donker haar en exotische ogen;daarom ben ik soms slachtoffer van racistische beledigingen. Kan ik dan ook naar de Ras-Pater stappen of geldt dat alleen voor echte"bruine mannen"?
Wie weet het?

Celebfin 8 maart 2003 19:07

Hoewel deze discussie uitmondt in een racistische discussie heb ik ook neen gestemd(ze zeiden wel dat ik al eerder gestemd hadden). Een partij(VB) moet met gelijke, politieke middelen bestreden worden. En niet door het middenveld(centrum voor racismebestrijding).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be