![]() |
Regering maakt vier miljoen euro vrij voor technische beveiliging Joodse instellingen
Bs'd
![]() Tijdens een interview in het VRT programma De Zevende Dag maakte minister van Binnenlandse Zaken, Jan Jambon, bekend dat de ministerraad een bedrag van vier miljoen euro heeft vrijgemaakt voor wat de “technische beveiliging” van de Joodse instellingen heet. De Joodse gemeenschap vraagt al langer maatregelen vanuit de overheid zoals camerabewaking, gepantserde deuren in synagogen en kogelvrij glas voor klaslokalen. http://joodsactueel.be/2015/06/28/re...-instellingen/ Top. De veiligheid van elk Belgisch burger dient gegarandeerd te worden. |
kan die kost afgehouden worden van de godsdienstsubsidie aan de Islam ?
|
Citaat:
Ook uit witte, atheïstische hoek schuilt gevaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Israëliërs hebben bij de oprichting van de Israëlische staat ook geen hulp gekregen uit België. |
Citaat:
|
Citaat:
Door een resolutie van de Verenigde Nazi's. |
Raar, als ik zoiets bij mij wil installeren draai ik zelf op voor de kosten, idem voor de sportclub alhier. :? (Ik kan wel een deel in de belastingen ingeven)
|
Citaat:
Waardoor ik weer bij het liedje van The Lau kom: "IEDEREEN is van de wereld en de wereld is van iedereen" ☺ |
Citaat:
Klopt. En Israël is van het Joodse volk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan men in ruil daarvoor niet vragen geen superioriteitsideologie te verspreiden? Dat zet namelijk aan tot geweld.
|
Voor de doordeweekse Vlaming zullen ze de politiebureaus wel sluiten en zo.
Geen speciale beveiliging of een verloren gelopen para voor de man in de straat, boetes wel, andere manieren om de Vlaming te laten betalen ook (zelfs om belgie te redden :?), maar veiligheid? |
Citaat:
En speelt uw fobie,of is het eerder uw racisme u al parten... Toch toevallig geen familie van Eliayu zeker...:roll::roll: |
Logisch he.
Veiligheid eerst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be