![]() |
Kan jij een 'vrouwelijke' lesbienne herkennen?
Dit is iets wat me intrigeert omdat ze in tegenstelling tot homo's minder herkenbaar zijn, althans voor mij XD! :lol::lol:
What about you? Thanks :-) |
De meeste lesbiennes zijn vrouwen :lol:
|
Als ze nog wat bi in zich hebben , kan het nog leuk worden :)
Maar 2 manwijven , sommige haten of walgen werkelijk van mannen !! Al een paar keer in zo'n lesbisch kroeg geweest , was met een lesbische vriendin , sommige keken me daar buiten :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet er wel dicht bijstaan om ze te kunnen zien :oops: ,
anders zie ik ze letterlijk niet :oops: Hun uiterlijk verraadt hen soms !! Echte vrouwelijke uitziende lesbiennes , vind ik nog wel , mmmm :) Een paar keer mee op stap geweest , was toch leuk :) |
De nu overleden Vlaamse zangeres Yasmine was lesbisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Yasmine kon ik het inderdaad zien .. maar van bvb Angelina Jolie zou ik het niet verwacht hebben moest ze er niet mee naar buiten gekomen zijn dat ze ook op vrouwen valt ....
|
Kan je wat actiefoto's van lesbiennes posten zodat we kunnen zien waar het over gaat en wat zo ongeveer 't verschil is... 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welcome in school, the class is Verouderde stereotypes over homoseksuelen 101.
|
Let op de tatoeages:
![]() |
Ongelooflijk, gisteren of eergisteren maakt bembem een opmerking, iets in de aard van mijn perfecte man of vrouw bla bla bla.
Ik dacht toen, lap haar volgende draad die ze opstart zal over lesbische liefde gaan en de komende week wordt ze daarbovenop lesbisch. Jongens toch. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja die pissen links.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be