![]() |
Rusland onderzoekt of Baltische staten wel onafhankelijk mogen zijn.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...gen-zijn.dhtml
Ik neem alvast een biertje en een zak chips. :-D |
Ik stel voor dat we dringend opnieuw onderzoeken of de beslissing om België van Nederland af te splitsen wel legitiem was!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Korzakov ? :-D |
Citaat:
Dat is nu eenmaal de aard van de imperialistische waandenkwereld. Natuurlijk, met de klungelachtige pogingen van de Walen kunnen we smakelijk lachen, Poetin is een ander paar mouwen. |
Citaat:
Een bedreiging voor de wereldvrede. Blijkbaar heeft hij goed opgelet toen men hem de opgang van Nazi-Duitsland heeft uitgelegd. Hij volgt precies dezelfde tactiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat hij normaal is in zijn bovenkamer. :| |
Citaat:
Een geschenkje, om Uw dag op te fleuren: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ty-tricks.html |
Citaat:
Jij was toch een van de grootste fanboys? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
So sott wie eine Hintentüre
|
Als ze gaan onderzoeken of de afscheiding wel legaal was, kunnen ze dan a.u.b. ook eens onderzoeken of de annexatie in 1940 wel legaal was?
Dit is spielerei. Die staten zijn onafhankelijk en zullen dat blijven. Ze zijn immers EU en NAVO lidstaten en internationaal, ook door Rusland, erkend geworden. |
Onderzoek op verzoek van twee parlementairen zal tot niet veel leiden mijns inziens. De Baltische staten keren niet terug tot Rusland en het zou me verwonderen moest Rusland een agressie plannen tegen die staten.
Het gaat blijkbaar om dezelfde parlementairen die Gorbatchov willen laten berechten voor het uiteenvallen van de USSR. Gorbatchov noemde dat initiatief nonsens van aandachtszoekers. |
Allebei de wacko's zijn lid van United Russia, de partij van Putin en Medvedev die momenteel ook de meerderheid heeft in de Duma.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be