![]() |
Gwendolyn Rutten te weinig aanwezig in parlement: mes in vergoeding
Open Vld-voorzitster Gwendolyn Rutten heeft in juni geen volledige parlementaire vergoeding van het Vlaams Parlement gekregen. Dat komt omdat ze onvoldoende aanwezig was bij de stemmingen in de plenaire vergadering, zo vernam Belga.
Als ik onvoldoende aanwezig ben op mijn werk dan volgt mijn c4. Waarom in de politiek niet? |
Alvast een mooi begin :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij bepaalt waar het politieke werk dient te gebeuren. En dat is in hoofdzaak net niet in het parlement. In het parlement telt het alleen: - voor de meerderheid, dat er voldoende stemmers aanwezig zijn om de nodige wetten er door te krijgen - voor de minderheid, de meerderheid te jennen. . |
Hoe weet gij wat mijn kwalificaties zijn? En wat als mijn baas heeft gevraagd om voor hem te komen werken?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.elections.fgov.be/index.p...=1&L=1&print=1 Het is bijgevolg de partij en NIET de kiezer die de "werkgever" is van de parlementariƫr. Het is evenmin de kiezer maar de partij die bepaalt waar het politieke werk moet gebeuren. Dat werk strookt in de regel immers maar voor een klein deel van wat de kiezer beloofd werd voor de verkiezingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be