![]() |
Gezever over de warmte: hier
Om draadvervuiling met gezever over de hoge temperaturen te vermijden, post alles maar hier.
Op ons terras rond 19 Hr: 42 graden (in de schaduw) De mussen gaan hier te voet momenteel. |
Citaat:
Ocharme die hun voetjes... :-( |
![]() U zei? |
Citaat:
De kip bleef roerloos liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
Ik ben wakker geworden van den blazer. :(
Alsof dat erg is? Airco wagen macheert niet. Gisteren file. Ga mij wel dat airco gedoe van op hln.be fabriceren voor op de slaapkamer... Wij glijden gewoon van mekaar af. |
Citaat:
|
Voor mij mag er nog wel een graadje of 10 bij.
|
Bij nader inzien ga ik er toch ene kopen...
Maar wat als je de warme lucht niet naar buiten kan voeren? Weet iemand of airco zonder afvoer ook haalbaar is op kleine slaapkamer? Als ik dat spel 4 uur laat draaien in gesloten ruimte, zakt dat daar dan 5 graden of maar enkele graden? |
Citaat:
|
Ja die wou ik mij maken, tot ik me bedacht ieder paar uur nieuw ijs te voorzien.
Ik ga geen koelbox vernietigen om een nachtje koelte te ervaren :) Ik hoor ook al toekomstmuziek: "Zeg, er is hier nooit geen plaats in de diepvriezer meer met uwen airco he!" |
op de trein naar het werk: airco. Op het werk: airco. Op trein terug naar huis: airco. nu nog een terras vinden met wat koelte en ik kom de dag wel door.
|
Citaat:
|
Ik wou gisteren nog eens "ne move" doen richting mijn vrouw maar ik mocht niet. Het was "te warm" maar ik was wel tevreden, het was eens iets ander dan "ik ben te moe" of "ik heb koppijn". :-D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be