Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Veroordeelde gangster lacht justitie uit vanuit moederland Marokko. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220703)

Drukazz 2 juli 2015 10:35

Veroordeelde gangster lacht justitie uit vanuit moederland Marokko.

Bs'd

20 jaar cel, maar wel op vakantie

Anass El Azouzi lacht met Belgische justitie op sociale media en zijn vrienden lachen in de commentaar mee. - Foto KOS

Gangster Anass El Azouzi, die dinsdag werd veroordeeld tot 20 jaar cel, is op de vlucht. Maar toch is hij makkelijk te vinden. Anass is volgens zijn Facebook op vakantie in zijn moederland Marokko. De kans dat hij daar wordt gearresteerd, is vrijwel nihil. Marokkaanse criminelen weten dat en kunnen zo jaren onderduiken.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...ntie-a2382855/

Heeft natuurlijk overschot van gelijk als hij zegt dat België een pedoland is.

Maar het zou toch niet mogen dat iemand ongestraft weg komt met 2 moordpogingen.

Bad Attila 2 juli 2015 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7723484)
Bs'd

Anass El Azouzi lacht met Belgische justitie op sociale media en zijn vrienden lachen in de commentaar mee. - Foto KOS

Gangster Anass El Azouzi, die dinsdag werd veroordeeld tot 20 jaar cel, is op de vlucht. Maar toch is hij makkelijk te vinden. Anass is volgens zijn Facebook op vakantie in zijn moederland Marokko. De kans dat hij daar wordt gearresteerd, is vrijwel nihil. Marokkaanse criminelen weten dat en kunnen zo jaren onderduiken.

Maar het zou toch niet mogen dat iemand ongestraft weg komt met 2 moordpogingen.

Hij is terug naar zijn land.
Iedereen tevreden, neen?

Drukazz 2 juli 2015 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7723488)
Iedereen tevreden, neen?

Bs'd

Misschien wel. Hij geniet zijn vrijheid en wij hoeven geen belastinggeld te betalen aan een extra gevangene. Maar autochtonen zouden ook dat recht moeten hebben dan, want het huidige systeem is een apartheidssysteem.

Zipper 2 juli 2015 11:29

Citaat:

Iedereen tevreden, neen?

en simplistic is your middle-name zeker ??? :roll:

Bad Attila 2 juli 2015 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7723580)
en simplistic is your middle-name zeker ??? :roll:

Waarom? Dit is toch de droom van velen, neen? Criminelen van vreemde afkomst terug naar hun zandbak sturen.

Conscience 2 juli 2015 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7723952)
Waarom? Dit is toch de droom van velen, neen? Criminelen van vreemde afkomst terug naar hun zandbak sturen.

Als je in brussel woont wordt je vroeg of laat geperverteerd.

Drukazz 2 juli 2015 18:35

Citaat:

Bs'd

Maar voor migranten een straffeloos systeem opzetten is eigenlijk niet minder dan apartheid. Dus dient apartheidsstaat Belgie geboycot te worden. Autochtonen worden hier benadeeld.

Libro 2 juli 2015 20:02

Citaat:

Bs'd

"Lange Kadda" (:rofl:) daarentegen dacht ook dat hij slim was:

Citaat:

Voor Lange Kadda, Abdelkader Rahmuni, is dat luilekkerleven na drie jaar ten einde. Vorige week werd hij gearresteerd toen hij vanuit Marokko met een vals paspoort via Spanje naar België wilde komen. De federale politie gaat Lange Kadda vandaag ophalen in Spanje en brengt hem over naar de gevangenis in de Begijnenstraat. Hij moet in België nog 40 maanden cel uitzitten.

Bad Attila 3 juli 2015 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7724092)
Bs'd

Maar voor migranten een straffeloos systeem opzetten is eigenlijk niet minder dan apartheid. Dus dient apartheidsstaat Belgie geboycot te worden. Autochtonen worden hier benadeeld.

Ik herhaal enkel wat velen op dit forum eisen, hé. Dat betekent nog niet dat ik daarmee eens ben.

Al verbiedt niemand autochtonen om de Marokkaanse nationaliteit aan te nemen, mijn gedacht.

Hypochonder 3 juli 2015 06:12

Het is slechts een kwestie van tijd eer Eberhard de loftrompet over dit uitschot komt afsteken.

Laat deze clown toch in zijn landje, dan hebben we er geen last meer van en kost hij ons geen geld meer.

Hoomer 3 juli 2015 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7724486)
Ik herhaal enkel wat velen op dit forum eisen, hé. Dat betekent nog niet dat ik daarmee eens ben.

Al verbiedt niemand autochtonen om de Marokkaanse nationaliteit aan te nemen, mijn gedacht.

Ik wist nu al wel dat linkse mensen redelijk simpel denken maar zo een simpele redenatie, nee dat had ik niet verwacht.

circe 3 juli 2015 06:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7724206)
"Lange Kadda" (:rofl:) daarentegen dacht ook dat hij slim was:

tja, je moet natuurlijk weten wat je wil. Marokko is Marokko. Dat hij naar een ander Afrikaans land verkast als hij niet in zijn eigen land wil blijven.

Het is inderdaad apartheidspolitiek, maar dat is heel dat dubbele nationaliteitgedoe.

Bad Attila 3 juli 2015 06:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7724494)
Ik wist nu al wel dat linkse mensen redelijk simpel denken maar zo een simpele redenatie, nee dat had ik niet verwacht.

O, maar wees gerust hoor, rechtse mensen denken even simpel. Ik ben er een mooi bewijs van.

Bobke 3 juli 2015 07:20

Citaat:

Ik heb er geen probleem mee dat hij ginder zijn straf gaat uitzitten.

Patrick M. 3 juli 2015 14:03

Maar hij zit ginder zijn straf niet op, hij loopt er vrij rond.

Bobke 3 juli 2015 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7725034)
Maar hij zit ginder zijn straf niet op, hij loopt er vrij rond.

Dat is dan de schuld van Marokko.
Als ze daar criminelen laten rondlopen is dat hun probleem.

fox 3 juli 2015 15:39

Ik ga ook niet tornen aan de souvereiniteit van Marokko. Voor mijn part mag al het Marrokaans uitschot terug naar ginder gaan op voorwaarde dat ze er ook blijven. Wat Marokko doet zal mij worst wezen.

Bovenbuur 3 juli 2015 16:05

Dit is het nadeel van geen uitleveringsverdrag hebben. Kan geregeld worden hoor, maar dat betekent dus wel acceptatie van en vertrouwen op het Marokkaanse recht, en ook mensen die kant op uitleveren indien gevraagd.

andev 3 juli 2015 18:33

Citaat:

Iedereen tevreden, neen?

Neen, wat dat is wel wat gemakkelijk zeker?
Misschien krijgt die moordenaar nog geld toegestuurd vanuit ons landje?
Hun "rechten" nietwaar...

daiwa 3 juli 2015 19:05

Citaat:

Bs'd

Onbegrijpelijk dat iemand die terecht moest staan voor dubbele moordpoging nog vrij op straat liep !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be