![]() |
Veroordeelde gangster lacht justitie uit vanuit moederland Marokko.
Bs'd
20 jaar cel, maar wel op vakantie ![]() Anass El Azouzi lacht met Belgische justitie op sociale media en zijn vrienden lachen in de commentaar mee. - Foto KOS Gangster Anass El Azouzi, die dinsdag werd veroordeeld tot 20 jaar cel, is op de vlucht. Maar toch is hij makkelijk te vinden. Anass is volgens zijn Facebook op vakantie in zijn moederland Marokko. De kans dat hij daar wordt gearresteerd, is vrijwel nihil. Marokkaanse criminelen weten dat en kunnen zo jaren onderduiken. http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...ntie-a2382855/ Heeft natuurlijk overschot van gelijk als hij zegt dat België een pedoland is. Maar het zou toch niet mogen dat iemand ongestraft weg komt met 2 moordpogingen. |
Citaat:
Iedereen tevreden, neen? |
Citaat:
Misschien wel. Hij geniet zijn vrijheid en wij hoeven geen belastinggeld te betalen aan een extra gevangene. Maar autochtonen zouden ook dat recht moeten hebben dan, want het huidige systeem is een apartheidssysteem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor migranten een straffeloos systeem opzetten is eigenlijk niet minder dan apartheid. Dus dient apartheidsstaat Belgie geboycot te worden. Autochtonen worden hier benadeeld. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Al verbiedt niemand autochtonen om de Marokkaanse nationaliteit aan te nemen, mijn gedacht. |
Het is slechts een kwestie van tijd eer Eberhard de loftrompet over dit uitschot komt afsteken.
Laat deze clown toch in zijn landje, dan hebben we er geen last meer van en kost hij ons geen geld meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is inderdaad apartheidspolitiek, maar dat is heel dat dubbele nationaliteitgedoe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar hij zit ginder zijn straf niet op, hij loopt er vrij rond.
|
Citaat:
Als ze daar criminelen laten rondlopen is dat hun probleem. |
Ik ga ook niet tornen aan de souvereiniteit van Marokko. Voor mijn part mag al het Marrokaans uitschot terug naar ginder gaan op voorwaarde dat ze er ook blijven. Wat Marokko doet zal mij worst wezen.
|
Dit is het nadeel van geen uitleveringsverdrag hebben. Kan geregeld worden hoor, maar dat betekent dus wel acceptatie van en vertrouwen op het Marokkaanse recht, en ook mensen die kant op uitleveren indien gevraagd.
|
Citaat:
Misschien krijgt die moordenaar nog geld toegestuurd vanuit ons landje? Hun "rechten" nietwaar... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be