![]() |
Omgaan Met Walen
Omgaan met Walen is niet makkelijk als je Vlaming bent.
Men zegt wel eens dat het de Vlamingen zijn die de Walen haten. Ik merk toch eerder het tegenovergestelde. De haat komt vooral van de Walen uit. Wij moeten ons altijd aanpassen. Om het kort en bondig te houden: ik vind de Walen een ongelooflijk kankervolk. Dat uit zich in de politiek en in het bedrijfsleven, je hebt er gewoon niets dan last mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met sommige Walen valt wel iets te doen. Gooi eerst al diegene die lid zijn van de vakbond buiten. De overschot valt wel mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hierzie, zeg het haar zelf maar eens goed. ![]() |
Citaat:
|
Ik merk bij zeer veel Walen een soort achterdocht tegenover de Vlamingen. Precies alsof wij het zijn die hen onrecht hebben aangedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vous voulez travailler? Allez, travaillez. :-D OT: Ja, ja, die Walen |
Citaat:
De Wever, Van Overtveld en Francken bvb. :lol: Laurette Mitraillette zou niet weten waar eerst schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je in je kranten leest dat wij allemaal nazi's en fascisten zouden zijn ...
Als je leest dat wij superrijken zijn en niet solidair meer willen zijn ... Als je ziet hoe ze hun eigen landgenoten aanpakken, als die niet akkoord zijn met vb. vakbondsacties ... hoe zouden ze ons dan niet aanpakken ..? Ze zijn niet allemaal zo. Maar toch velen. . |
Gewoon uit nieuwsgierigheid :
Zijn er hier ook die in een overheersend Franstalige omgeving werken ? Komt dit bekend voor ? Je staat in een groepje een babbeltje te slaan, in 't Frans natuurlijk, over 't werk of over iets anders. Er komt een andere (Franstalige) er bij staan.....en de aandacht wordt onmiddellijk verlegd naar de nieuwkomer, zonder dat jij de kans krijgt om je uiteenzetting te beëindigen. Al meegemaakt ? |
Eigenlijk kijkt niemand mij vies aan. Wat doe ik verkeerd?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be