![]() |
Lievelingsvak op school?
Heel eenvoudig: wat was je lievelingsvak op school en waarom? Waar had je dan weer een hekel aan?
|
Fysica. Schijtsimpel vak voor mensen met verstand en inzicht
|
Je poll weerspiegelt de onderwijsvorm waarin jij zelf zat, nietwaar?
|
Wiskunde. En fysica. En scheikunde. Maar vooral Wiskunde.
|
Citaat:
|
Zelf hield ik het meest van biologie. Ook de lessen godsdienst en lichamelijke opvoeding waren mij niet onaangenaam. Gek genoeg alle drie disciplines waar ik uiteindelijk niets mee heb gedaan.
|
Citaat:
|
Engels.
|
Wiskunde.
|
Tekenen en zingen.
In het tweede studiejaarke had ik voor beide een buis !! Terecht, want ik kan niet tekenen en ik ben voor geen miliseconde toonvast. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie vind school überhaupt leuk? maar goed, als ik moet kiezen tussen het minst kwade, dan kies ik voor wiskunde en Gym .
|
Geschiedenis heb ik overigens ook altijd wel interessant gevonden. Zeker als je zo'n conservatieve eikel als docent had.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij bent de troll van dit forum? :lol: |
Citaat:
|
Frans. En dat kwam voornamelijk door de zeer hoge kwaliteiten van de lerares. Ik liep school in Brussel, dus ook vrijwel niemand stond vijandig tegenover het Frans.
Picture this : die lerares Frans slaagde erin om bij 16- en 17 jarigen (Vlamingen dan nog !!!) interesse op te wekken voor de Franse litteratuur uit de 18de eeuw. Il faut le faire, idd. Mijn mondeling examen (met analyse over "Le Lac" van Lamartine) herinner ik mij alsof het gisteren was. Een hekel had ik aan scheikunde (alleen al de stank die constant hing in dat laboratorium :evil:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be