![]() |
En toen schiep god de man...
![]() |
![]() |
![]() |
Citaat:
![]() |
De schepping van de man was een ongelukje. ;-)
God wou een mooi, intelligent wezen scheppen, waardig om te heersen over Zijn hele schepping. Hij begon eraan en ... het sloeg lelijk tegen. Het schepsel was niet mooi, allesbehalve intelligent en het had geen respect voor de schepping. God besloot het nog eens te proberen en het resultaat was de vrouw. Mooi en intelligent zoals Hij bedoeld had. Helaas was de man in de korte tijd dat hij alleen was als "intelligent" wezen al begonnen met de schepping te vernielen. De vrouw kwam te laat om de boel nog te redden. Ze heeft dan een akkoord gesloten met de slang maar ja, slangen zijn niet echt betrouwbaar dus werd het akkoord geschonden. En sindsdien sukkelen we voort ... :-( |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
:rofl:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ah ze noemen mij een kutlikkertje!"
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In wat zijn ze nu echt beter ? Ik hoor het je graag eens vertellen ? Zelfs in hun specifieke stokpaardjes zie ik niet echt spectaculaire sprongen....de beste modeontwerpers ? De beste kappers ? De beste koks ? Naar eigen zeggen zijn ze in alles beter dan mannen.....enig probleem is dat ze voor alles en nog wat niet zonder mannelijke hulpjes kunnen of vergis ik me ;-) ? Maar vergis je niet er zijn leuke vrouwtjes hoor net als er rotte kereltjes zijn.....maar goed .....wat leuteren is een hobby als een ander;-) |
Citaat:
|
Citaat:
wellicht de relativiteitstheorie ... doe maar eens wat opzoekwerk ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be