Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   NOS zwijgt over geweld allochtone jongeren in zwembad Reuver. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220821)

Derk de Tweede 5 juli 2015 11:44

NOS zwijgt over geweld allochtone jongeren in zwembad Reuver.

Lastigvallen van jonge meisjes, het bespugen van badmeesters, etc, etc.

Citaat:

In Reuver is zaterdag op last van de politie buitenzwembad De Bercken vroegtijdig gesloten vanwege de dreigende situatie die was ontstaan.
Zo zou een groepje allochtone jongeren onder andere een badmeester hebben geslagen en bespuugd, en jongere meisjes hebben lastig gevallen.
Wederom wordt geweld door de veelal Marokkaanse jongeren doodgezwegen.

http://www.1limburg.nl/allochtone-jo...text=section-1

circe 5 juli 2015 12:29

Men moet vooral de bewaking van die zwembaden voorzien van een paar potige politiehonden.

Ik neem aan dat men een tam hangbuikzwijntje ook mee mag nemen?

Binnenkort is het zo dat onze puberende jeugd verplicht met een Groenendaler op stap moet gaan, uit veiligheidsoverwegingen.

Patrick M. 5 juli 2015 13:33

Men zwijgt omdat men schrik heeft voor represailles en omdat men schrik heeft van die jongeren.

DewareJakob 5 juli 2015 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7727268)
Men zwijgt omdat men schrik heeft voor represailles en omdat men schrik heeft van die jongeren.

Neen, uit (links)politieke correctheid. Lafheid om de zaken niet met naam en toedracht te durven noemen

Derk de Tweede 5 juli 2015 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7727114)
Men moet vooral de bewaking van die zwembaden voorzien van een paar potige politiehonden.

Ik neem aan dat men een tam hangbuikzwijntje ook mee mag nemen?

Binnenkort is het zo dat onze puberende jeugd verplicht met een Groenendaler op stap moet gaan, uit veiligheidsoverwegingen.

Mooie herder in een mooie kleur!
Maar de Mechelaar en de Hollander zijn betere bewakingshonden.
En dat zwijntje is natuurlijk een beetje provocerend!!!!!!

circe 5 juli 2015 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7727389)
Mooie herder in een mooie kleur!
Maar de Mechelaar en de Hollander zijn betere bewakingshonden.
En dat zwijntje is natuurlijk een beetje provocerend!!!!!!

wij provoceren toch met alles wat we doen? Dragen we een bikini provoceren we, dragen we een rok provoceren we, dragen we een topje provoceren we... een zwarte hond is goed tegen moslimgeweld omdat ze denken dat het satan is. Dat heb je met een Mechelaar of Duitser niet zo heel erg.

Ik heb trouwens zo'n Groendaeler gehad, ontzettend pientere hond!

Derk de Tweede 5 juli 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7727442)
wij provoceren toch met alles wat we doen? Dragen we een bikini provoceren we, dragen we een rok provoceren we, dragen we een topje provoceren we... een zwarte hond is goed tegen moslimgeweld omdat ze denken dat het satan is. Dat heb je met een Mechelaar of Duitser niet zo heel erg.

Voor allochtone raddraaiers die meisjes, ouders en personeel niet met rust kunnen laten zijn andere methoden nodig.
Oppakken die hap en nu eens niet een paar dagen schoffelen maar een paar weken leren wat orde en tucht zijn.

Drukazz 5 juli 2015 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7727268)

Bs'd

Schrik voor wat onopgevoede pubertjes. Het is verdomme ver gekomen. :lol: :lol:

Nietzsche 5 juli 2015 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7727442)

Alleen als je lelijk en/of boven de 55 jaar bent.

Nietzsche 5 juli 2015 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7727523)
Bs'd

Schrik voor wat onopgevoede pubertjes. Het is verdomme ver gekomen. :lol: :lol:

Waarschijnlijk durf jij in het echte leven geen Marokkaanse straat-schoffie aan te spreken.

Drukazz 5 juli 2015 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7727571)
Waarschijnlijk durf jij in het echte leven geen Marokkaanse straat-schoffie aan te spreken.

Bs'd

Over zaken waar je geen kennis van hebt, beter zwijgen. ;)

Nietzsche 5 juli 2015 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7727578)
Bs'd

Over zaken waar je geen kennis van hebt, beter zwijgen. ;)

Dan mag jij voor de rest van je leven wel je mond houden en stoppen met posten op fora,s.

circe 5 juli 2015 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7727569)
Alleen als je lelijk en/of boven de 55 jaar bent.

wat een rassiestische discriminèèèèèèèrende opmerking. Moet ik eens proberen met een ingepakte madam.

Nietzsche 5 juli 2015 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7727602)
wat een rassiestische discriminèèèèèèèrende opmerking. Moet ik eens proberen met een ingepakte madam.

Bij een ingepakte madam wordt je niet geconfronteerd met haar lichaam. Jammer als madam een knappe verschijning is, maar enkel en alleen positief als het een lelijk gedrocht en/of ouder dan 55 is.

circe 5 juli 2015 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7727606)
Bij een ingepakte madam wordt je niet geconfronteerd met haar lichaam. Jammer als madam een knappe verschijning is, maar enkel en alleen positief als het een lelijk gedrocht en/of ouder dan 55 is.

jamaar, ik word dan wel geprovoceerd door haar linnenkast. Of mag dan ook al niet meer? Ik word geprovoceerd door de boodschap zoals je weet: "val die vrouwen zonder hoofddoek maar lastig, want wij zijn van hetzelfde clubke als jullie".

Maar als goede dhimmies moeten we daardoor niet worden geprovoceerd maar moeten we "respek" hebben voor die linnenkast....

Derk de Tweede 5 juli 2015 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7727571)

Dat durven heel veel mensen niet, bang dat er een tiental schoffies later aaan de deur staan.
Eén keer had zo'n schoffie een Molukse oma beroofd.
En Molukkers laten niet met zich sollen.

suqar_7loe 5 juli 2015 17:33

Bizar. Men is er nochtans altijd als de kippen bij als het weer gaat Marokkaantjes/allochtoontjes.

Nietzsche 5 juli 2015 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7727616)
jamaar, ik word dan wel geprovoceerd door haar linnenkast. Of mag dan ook al niet meer? Ik word geprovoceerd door de boodschap zoals je weet: val die vrouwen zonder hoofddoek maar lastig.

Maar als goede dhimmies moeten we daardoor niet worden geprovoceerd maar moeten we "respek" hebben voor die linnenkast....

1: Een vrouw die "ingepakt" is geeft het signaal af dat je vrouwen zonder hoofddoek mag lastig vallen?

2: Je hoeft voor niemand respek te hebben, respect daarentegen.

Nietzsche 5 juli 2015 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7727619)
Dat durven heel veel mensen niet, bang dat er een tiental schoffies later aaan de deur staan.
Eén keer had zo'n schoffie een Molukse oma beroofd.
En Molukkers laten niet met zich sollen.

Marokkanen weten wat familieliefde en vriendschap is, dat klopt.

De gemiddelde Vlaming laat zijn zusje in de steek als ze wordt lastiggevallen.

Nietzsche 5 juli 2015 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 7727624)
Bizar. Men is er nochtans altijd als de kippen bij als het weer gaat Marokkaantjes/allochtoontjes.

Je mag de feiten benoemen. Ik zal nooit generaliseren (want er zijn genoeg toffe Marokkanen), maar er zijn nu eenmaal relatief veel Marokkanen (vooral jongens) die voor problemen zorgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be