![]() |
11 juli: nationaal feestdagje spelen
Citaat:
|
Inderdaad een correcte analyse. Als flaminganten nood hebben aan hun portie 'radicale Vlaamsgezinde taal', waarom gaan ze dan gaan luisteren naar, of all people, Kris Peeters?
Dit vond ik persoonlijk het grappigst: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben klaar voor het nieuwe unitaire en drietalige België van morgen.
|
Citaat:
|
Als de B.U.B. het nieuwe unitaire België bestuurt, is het Nederlands niet in gevaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze enige echte feestdag zou natuurlijk 26 juli moeten zijn, de dag waarop de Nederlanden zichzelf soeverein verklaarden in de zestiende eeuw en een modern en voor die tijd progressief land werd geboren.
Mijn voorstel is dan ook om een doorlopende feestperiode van 11 tot 26 juli in te lassen. Met een dag van bezinning en rouw tussendoor, op 21 juli, om de slachtoffers van de terroristische staatsgreep te herdenken. |
.. 11 juli moet ik altijd werken ( en schijten ) ..
|
Hoe zit het met de Duitse vertaling van de BUBbelwebstek?
|
Citaat:
|
heeft marie daenen gespeecht op de 11 juli-viering van 2010?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss dat als de BUB samen opkomt met de kommunisten van de PVDA er in Antwerpen een zetel inzit. pfttttttt :twisted: Al eens overwogen om standup comedian te worden ? (ge moet niet antwoorden...het is een retorische vraag) |
Citaat:
Elf juli... Er is bijna geen kat meer die nog weet waarvoor dat die datum staat. En zeker de jeugd niet meer. De tijd van Conscience en fantasieverhalen is voorbij. Over en out. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be