![]() |
Waar ga jij dit jaar met vakantie?
Zoals gewoonlijk ga ik dit jaar nergens heen*, but what about you? :-)
*misschien een dagje zee, Rijssel, Nederland, maar dat tel ik niet mee als "echte vakantie" ........ als je begrijpt wat ik bedoel, xd! |
![]() |
1 Bijlage(n)
|
Ik ga ook niet "echt" op vakantie. Af en toe een dagje Ardennen, heel misschien dagje naar zee.
|
Ik zie Blankenberge er niet tussen staan. :-(
|
Citaat:
En daarbij, Blankenberge en Benidorm is dat niet zowat hetzelfde? :-D |
Citaat:
En verder het gewone, in Knokke wat rondhangen als het appartement vrij is, en zo niet hier lummelen aan het zwembad of lullen aan de computer. Voil�* nu weet ge het. ;-) |
Citaat:
|
dit jaar een week skivakantie gedaan, deze zomer twee weken zuiden van FR en dan najaar misschien nog weekje NY. Volgend jaar waarschijnlijk Canada en Ijsland.
|
Ik heb een flinke groententuin + een polytunnel. Daar ligt mijn ontspanning. Ik werk erin aan mijn tempo, soms met een mp3tje in mijn oren.
Tijdens de winter kan er wel een of andere city-trip bij komen. |
Mijn tuin is net compleet aangelegd. Ik hoop op goed weer en dan neem ik vakantie in mijn eigen hof. Gevulde frigo, kinderen die zich amuseren in hun eigen net aangelegde mini speeltuin. Vrouw en ik in de ligzetel met een coctail in de hand, met de voetjes omhoog. Meer moet dat niet zijn.
|
Ben er nog nooit geweest naar het schijnt moet het daar heel rustig zijn.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: PS, Als ge daar een hond vergiftigd wel, daar zitten ze niets mee in op dat eilandje maar een paard holala. ;-) Dus niks om kloek van te staan op El Hierro. |
Citaat:
|
Citaat:
El Hierro is niet meer dan een groot dorp hoor, iedereen kent iedereen, Behalve die rare Belg. :lol: |
Een weekje verenigde arabische emiraten. Abu Dabi. Een kameraad een hart onder de riem gaan steken.
|
Citaat:
Mijn zoon moet regelmatig in die kontreien zijn, en die zorgt er voor altijd zijn retourticket, reispas en voldoende cash geld op zak te hebben :lol: |
Europa.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be