Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waar ga jij dit jaar met vakantie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220865)

bembem 6 juli 2015 20:45

Waar ga jij dit jaar met vakantie?

Zoals gewoonlijk ga ik dit jaar nergens heen*, but what about you? :-)

*misschien een dagje zee, Rijssel, Nederland, maar dat tel ik niet mee als "echte vakantie" ........ als je begrijpt wat ik bedoel, xd!

The Paulus Experience 6 juli 2015 20:53

Wapper 6 juli 2015 21:25

1 Bijlage(n)
Wij gaan kajakken op Antarctica, maar dat staat niet in de poll. :-(

Bijlage 98817

NieuwNoors 6 juli 2015 21:39

Ik ga ook niet "echt" op vakantie. Af en toe een dagje Ardennen, heel misschien dagje naar zee.

manta 6 juli 2015 21:42

Ik zie Blankenberge er niet tussen staan. :-(

Hoomer 7 juli 2015 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7729560)
Ik zie Blankenberge er niet tussen staan. :-(

Tja maar daar mag bembem niet binnen he. ;-)
En daarbij, Blankenberge en Benidorm is dat niet zowat hetzelfde?
:-D

Hoomer 7 juli 2015 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7729456)
Zoals gewoonlijk ga ik dit jaar nergens heen*, but what about you? :-)

*misschien een dagje zee, Rijssel, Nederland, maar dat tel ik niet mee als "echte vakantie" ........ als je begrijpt wat ik bedoel, xd!

Ik ga naar El Hierro, en ik ga daar in El Pinar een bezoekje brengen bij Helene en Andrea, moet ik daar iemand de groeten doen voor jou? Daarna nog een weekje La Gomera.
En verder het gewone, in Knokke wat rondhangen als het appartement vrij is, en zo niet hier lummelen aan het zwembad of lullen aan de computer. Voil�* nu weet ge het. ;-)

Eduard Khil 7 juli 2015 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7729530)
Wij gaan kajakken op Antarctica, maar dat staat niet in de poll. :-(

Bijlage 98817

fantastisch!

Eduard Khil 7 juli 2015 08:37

dit jaar een week skivakantie gedaan, deze zomer twee weken zuiden van FR en dan najaar misschien nog weekje NY. Volgend jaar waarschijnlijk Canada en Ijsland.

quercus 7 juli 2015 08:44

Ik heb een flinke groententuin + een polytunnel. Daar ligt mijn ontspanning. Ik werk erin aan mijn tempo, soms met een mp3tje in mijn oren.

Tijdens de winter kan er wel een of andere city-trip bij komen.

fox 7 juli 2015 09:14

Mijn tuin is net compleet aangelegd. Ik hoop op goed weer en dan neem ik vakantie in mijn eigen hof. Gevulde frigo, kinderen die zich amuseren in hun eigen net aangelegde mini speeltuin. Vrouw en ik in de ligzetel met een coctail in de hand, met de voetjes omhoog. Meer moet dat niet zijn.

Indomitable 7 juli 2015 11:10

Ben er nog nooit geweest naar het schijnt moet het daar heel rustig zijn.

Pandareus 7 juli 2015 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7729987)
Ik ga naar El Hierro, en ik ga daar in El Pinar een bezoekje brengen bij Helene en Andrea, moet ik daar iemand de groeten doen voor jou? Daarna nog een weekje La Gomera.
En verder het gewone, in Knokke wat rondhangen als het appartement vrij is, en zo niet hier lummelen aan het zwembad of lullen aan de computer. Voil�* nu weet ge het. ;-)

Doe Eno2 de groeten hé, en trakteer hem op een grote pint van mij. En een goeie paardenbiefstuk, daar staat hij kloek van.

Hoomer 7 juli 2015 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7730365)
Doe Eno2 de groeten hé, en trakteer hem op een grote pint van mij. En een goeie paardenbiefstuk, daar staat hij kloek van.

Heb die daar al een paar keer zien rondlopen, ik doe zoals de rest, in een grote boog er om heen. ;-).
:lol::lol::lol:
PS, Als ge daar een hond vergiftigd wel, daar zitten ze niets mee in op dat eilandje maar een paard holala. ;-) Dus niks om kloek van te staan op El Hierro.

bembem 8 juli 2015 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7730395)
Heb die daar al een paar keer zien rondlopen, ik doe zoals de rest, in een grote boog er om heen. ;-).
:lol::lol::lol:
PS, Als ge daar een hond vergiftigd wel, daar zitten ze niets mee in op dat eilandje maar een paard holala. ;-) Dus niks om kloek van te staan op El Hierro.

geloof ik niks van :evil:

Hoomer 9 juli 2015 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7732509)
geloof ik niks van :evil:

Wat jij al geloofd of niet geloofd doet echt niets terzake.
El Hierro is niet meer dan een groot dorp hoor, iedereen kent iedereen, Behalve die rare Belg. :lol:

maddox 9 juli 2015 06:21

Een weekje verenigde arabische emiraten. Abu Dabi. Een kameraad een hart onder de riem gaan steken.

Wapper 9 juli 2015 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7732689)
Een weekje verenigde arabische emiraten. Abu Dabi. Een kameraad een hart onder de riem gaan steken.

Ze gaan hem daar toch niet houden tot "het werk af is" of iets van die strekking?
Mijn zoon moet regelmatig in die kontreien zijn, en die zorgt er voor altijd zijn retourticket, reispas en voldoende cash geld op zak te hebben :lol:

dalibor 9 juli 2015 14:59

Europa.

maddox 9 juli 2015 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7733449)
Ze gaan hem daar toch niet houden tot "het werk af is" of iets van die strekking?

Ik hoop dat zijn werkgever meer in de pap te brokken heeft. Maar ik vrees dat ik zo'n verhalen ga mogen aanhoren.

Citaat:

Mijn zoon moet regelmatig in die kontreien zijn, en die zorgt er voor altijd zijn retourticket, reispas en voldoende cash geld op zak te hebben :lol:
Geen slecht plan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be