Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   die jobstudenten toch ...... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220871)

bembem 6 juli 2015 22:34

die jobstudenten toch ......

Ahlala ik was vandaag in de Carrefour voor een brood en een pak zakdoekjes .. Rekent de jobstudente aan de kassa me 2x het brood aan -_- Gelukkig dat ik slechts 2 artikelen bijhad anders was het me misschien niet eens opgevallen en had ik automatisch m'n kaart bovengehaald en bijna 2€ extra betaald .. Positief was dat ze meteen haar excuses aanbood, zo erg vind ik het dus niet ....... XD! :-)

Hoomer 6 juli 2015 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7729655)
Ahlala ik was vandaag in de Carrefour voor een brood en een pak zakdoekjes .. Rekent de jobstudente aan de kassa me 2x het brood aan -_- Gelukkig dat ik slechts 2 artikelen bijhad anders was het me misschien niet eens opgevallen en had ik automatisch m'n kaart bovengehaald en bijna 2€ extra betaald .. Positief was dat ze meteen haar excuses aanbood, zo erg vind ik het dus niet ....... XD! :-)

Alez het was deze keer geen raciste als ik het goed begrijp. ;-)

Charlie don't Surf 6 juli 2015 22:39

Mambo 6 juli 2015 23:05

Job studenten...weg er mee.

lombas 7 juli 2015 06:39

Een Franse keten he. Nooit doen. Nooit vertrouwen.

Jay-P. 13 juli 2015 07:14

Ondertussen in de Makro geweest, Bembem? Dat van die mannelijke veertiger heb ik doorzien he!

griezel 13 juli 2015 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7729655)

Aangifte gedaan bij Jozef De Witte wegens racisme hoop ik ?
Je beseft toch dat die jobstudente dit met opzet geprobeerd heeft, omdat jij Azatisch bent ?!

manta 13 juli 2015 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7738654)
Aangifte gedaan bij Jozef De Witte wegens racisme hoop ik ?
Je beseft toch dat die jobstudente dit met opzet geprobeerd heeft, omdat jij Azatisch bent ?!

Slim van je om zoiets te zeggen in dit land... :roll:

Straks doet ze't ==> Rechtbank zegt da't racisme is ==> jobstudent met "racist" op z'ne cv gaat geen werk vinden en Bembem krijgt een riante schadevergoeding en een bonneke om een jaar gratis te winkelen... :-D

griezel 13 juli 2015 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7738676)
Slim van je om zoiets te zeggen in dit land... :roll:

Straks doet ze't ==> Rechtbank zegt da't racisme is ==> jobstudent met "racist" op z'ne cv gaat geen werk vinden en Bembem krijgt een riante schadevergoeding en een bonneke om een jaar gratis te winkelen... :-D

Moet je dat op uw CV zetten als je als " racist " veroordeeld bent ?:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be