![]() |
Ook toeristen zeggen nee tegen Griekenland
Van de gracht in de sloot
Citaat:
|
Tsja, ik zou op dit moment ook geen reis naar Griekenland boeken.
|
dat zal ze leren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik Tsipras was , dan zou ik de Duitsers nog wat extra beledigen (nazi's , barbaren , vette wijven enz...) om zeker te zijn dat deze sector ook helemaal naar de kloten is. ;-)
|
Citaat:
|
Ideaal moment om er een buitenverblijfje te kopen.
|
Citaat:
|
Voor het najaar ga ik de prijzen voor een tiendaagse luilekkervakantie all in toch eens goed vergelijken. Turkije, Tunesië, Grieks eilandje ...
(jullie weten toch waarom ik zeker geen 8 dagen zou nemen ? Dat is ten strengste verboden als ge op pensioen zijt; als ze je daarmee pakken vliegt ge in een zothuis). . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hou er dan wel rekening mede dat er in Griekenland geen echt kadaster bestaat. Je koopt op basis van overlevering. Het is voldoende dat er één lokale schaapsherder beweert dat jouw huisje op zijn weidegrond staat, en dit door 3 collega's wordt bevestigd, dat je kunt maken dat je je huisje ontruimt. Men is meestal wel zo vriendelijk te wachten met de vordering totdat je de eventuele renovaties en of inrichting reeds uitgevoerd hebt. Ze zult trouwens dan ook niet de eerste zijn die zoiets meemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand had - via een notaris nb - een schaapsstal gekocht gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. Nadat deze ongelukkige Engelse familie het ganse object tot een mooie vakantiewoning had laten verbouwen, konden ze ophoepelen toen de lokale Grieken het terrein opeisten ! Notarisakte was van geen tel. De lokale "usantiën!" prevaleerden. |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be