![]() |
Stevaert wilde maîtresse Goedele Liekens per se als staatssecretaris
Zou het Laagste Nieuws hier overdrijven ?
Dat kan toch niet hé. titel: Stevaert wilde maîtresse Goedele Liekens per se als staatssecretaris link: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl..._content=daily Citaat:
|
Citaat:
Als u nu denkt dat ik dat sensatiekrantje ga kopen om te gaan gluren in het niet al te fraaie prive-leven van wijlen Stevaert, dan bent u abuis. Weinig om fier over te zijn. Wanneer niet komt tot iet, heeft men dikwijls ambras achteraf. Maar een heel klein ventje dienen Stevaert. Punt uit. |
Citaat:
. |
De moeilijke verhouding met Vandenbroucke had onder meer ook met dit soort zaken te maken. VdB kon alleen maar misprijzen opbrengen voor dit soort fratsen. Als degene die ze uithaalt dan ook nog voorzitter is, en niet terugschrikt om bruut macht uit te oefenen, was het vervolg te raden. VdB werd vanuit de top van de eigen partij geframed als te eigenzinnig en geen teamspeler. Terwijl hij net wel voor inhoud ging.
|
Hoe hoger aan de top, hoe harder de stank.
|
Wie zou dat niet doen voor zijn maîtresse? Ene die dan nog seksuologe is?
|
Bs'd
Wat een verrijkers zijn het toch, onze atheïstjes. :rofl: |
Citaat:
Waarom zien we zo'n fratsen dan niet bij een Palin, Bush, Trump, Merkel, Dewinter, Netanyahu, Poetin, Erdogan? De realiteit is: hoe atheïstischer, hoe vettiger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En varkens kunnen vliegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat Dewinter gewoon een niet-belijdend katholiek is. In ieder geval draagt hij meer de katholieke waarden en normen uit dan de CD&V. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar van Stevaert heb ik zoals omzeggens iedereen eigenlijk ook nooit iets gezien ...alleen wat over gelezen;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be