Derk de Tweede |
8 juli 2015 18:04 |
Commentaar van een omstander:
Trek je conclusie. Volgens Blikmans aten de twee meisjes hun bestelde broodjes op, maar kwamen ze naderhand met het verhaal dat er een haar in één van de broodjes zat. Vrouw van de "buurman":„Die meiden waren al heel lang bezig. Het drinken was niet goed, ze waren brutaal, kraakten mensen en Hengelo af.” Toen kwam het gedoe over het haartje in het broodje. Filmer:„Als die twee zich hadden gedragen was er niets aan de hand geweest. Ze moeten nou niet zielig lopen doen. Ik sta trouwens buiten het terras te filmen, dus ik zie geen probleem. En anders geven ze me toch lekker een boete. Voordat Nordkamp, dakdekker van beroep, afgelopen weekeinde begon te filmen op het terras bij de Blauwe Engel was er al heel wat aan vooraf gegaan, zegt hij. „Ik pakte pas mijn telefoon toen die ene zei dat ze niet wilde betalen. Toen dacht ik: dat gaat uit de hand lopen. Maar vanaf de eerste minuut zaten die meiden al te zieken, met een grote mond van hier tot ginder.”Onbeschoft alleen al hoe ze één van de serveersters commandeerden om haar telefoon op te laden. „Dat vroeg ze niet, het was: hier, laad even op. Zo arrogant en onbeschoft”, zegt hij. En ze katte ook steeds andere mensen op het terras af, hoorde hij.
|