![]() |
Staat moet boeren nog miljoenen euro's.
Nog duizenden veeboeren en -handelaars hebben geld tegoed uit het zogenaamde Sanitair Fonds. Hoewel de staat al meerdere keren is veroordeeld tot terugbetaling, ook in beroep, blijven de raadslieden van de Staat zich telkens weer met verweren met een ware procedureslag. Het gaat om tientallen miljoenen euro, schrijft Het Belang van Limburg vandaag.
Maar als het andersom is en jij moet de staat nog geld dan heb je tot een bepaalde tijd om te betalen of er komen boetes bij en intresten. Als de staat dit wilt moet ze ook maar betalen. |
Daarmee zijn de "uitgestelde" lonen betaald.
|
Citaat:
|
Droge of natte zomers, vogelpest of ander e besmettelijke ziekten zijn risico's van het vak' ik vind dat de staat daar geen subsidies moet voor betalen.
|
Geen subsidies, daar gaat het niet over. De boeren hebben recht op dat geld en het is toegekend maar de staat weigert van het uit te betalen. Zelf nadat de staat ongelijk heeft gekregen van het gerecht weigert het van de boeren te betalen.
Maar als ik de staat geld moet en weigert dan zal de staat wel zorgen dat ik betaal, en nog met intrest. |
Citaat:
Dat krijg je aan de ambtenaren vd N-VA nooit uitgelegd! |
Citaat:
|
Het gaat erover dat de staat door het gerecht veroordeeld is omdat de staat weigert van de boeren te geven waar de boeren recht op hebben.
Neem nu als voorbeeld dit: ik moet de staat nog belastingen bij betalen maar ik weiger dit? Wat dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be