Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Charleroi, Mons of een andere stad in la Wallonie? :d (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221017)

bembem 11 juli 2015 20:43

Charleroi, Mons of een andere stad in la Wallonie? :d

Voil�* sé, ik heb besloten van het over een totaal andere boeg te gooien: verhuizen naar Wallonië ipv Brussel (alhoewel moest daar iets vrijkomen ik geen nee zal zeggen), maar ik twijfel nog over welke stad te kiezen ...
Voor zover komen Charleroi en Mons bij me op, met een voorkeur voor Mons, en een afkeur voor te ver van Brussel verwijderd, dus niet Namen etc.

Voor de rest iemand suggesties? Thanks :-)

manta 11 juli 2015 20:47

Dinant...

Elk jaar duizenden Nederlanders op vakantie die snakken naar iemand die hen verstaat... :-D
Je kan er als tolk aan de slag. :-P

bembem 11 juli 2015 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7736471)
Dinant...

Elk jaar duizenden Nederlanders op vakantie die snakken naar iemand die hen verstaat... :-D
Je kan er als tolk aan de slag. :-P

mouais, alhoewel .. het zegt me vaag iets, weet niet eens waar het ligt, XD! :lol:

Derk de Tweede 11 juli 2015 20:54

Ga naar Sippenaeken of Sippenaken!
Volgende plaats die in handen komt van Nederlanders na de Voerstreek.

Charlie don't Surf 11 juli 2015 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7736477)

Wapper 11 juli 2015 21:00

De cité van Charleroi is een echte aanrader!

bembem 11 juli 2015 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7736477)

connais pas -_-

bembem 11 juli 2015 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7736491)
De cité van Charleroi is een echte aanrader!

weet ik wel, ik ben er al geweest hé :d
dat groezelige heeft wel iets :-)

Spitting Image 11 juli 2015 21:31

Tja, niet werken en Wallonië: je zit op het juiste spoor. Kan lukken!

Dadeemelee 11 juli 2015 22:03

Ik zou toch naar Namen of Luik trekken. Henegouwen of Waals Brabant is eigenlijk hetzelfde als Vlaanderen.

Everytime 11 juli 2015 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7736470)
Voil�* sé, ik heb besloten van het over een totaal andere boeg te gooien: verhuizen naar Wallonië ipv Brussel (alhoewel moest daar iets vrijkomen ik geen nee zal zeggen), maar ik twijfel nog over welke stad te kiezen ...
Voor zover komen Charleroi en Mons bij me op, met een voorkeur voor Mons, en een afkeur voor te ver van Brussel verwijderd, dus niet Namen etc.

Dan weet ik niet. Het beste in Wallonië blijft voor mij de Ardennen, de provincie Luxemburg die ik ken (de streek van Bertrix). Waar ik nooit geweest ben, is Arlon of Virton en ik heb gehoord dat dit de moeite waard was. Maar ja, daar bent u ver van Brussel.

Everytime 11 juli 2015 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7736475)
mouais, alhoewel .. het zegt me vaag iets, weet niet eens waar het ligt, XD! :lol:

Provincie Namen.

Everytime 11 juli 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7736531)
Tja, niet werken en Wallonië: je zit op het juiste spoor. Kan lukken!

Ah, Spitting Image en zijn flauwe grapjes. Maar het is u vergeven : het is hier "Koetjes en kalfjes".;-)

Everytime 11 juli 2015 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 7736553)
Ik zou toch naar Namen of Luik trekken. Henegouwen of Waals Brabant is eigenlijk hetzelfde als Vlaanderen.

Waals-Brabant is veel te "dikkenek" volgens mij.

Eduard Khil 11 juli 2015 23:13

Citaat:

in de Walen zijt ge op uw plaats: levenslang uitkering trekken is daar hun specialiteit :lol:

bembem 11 juli 2015 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7736558)
Provincie Namen.

je vois merci :-)

bembem 11 juli 2015 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 7736553)

serieus?

bembem 11 juli 2015 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7736592)
in de Walen zijt ge op uw plaats: levenslang uitkering trekken is daar hun specialiteit :lol:

:roll::roll:

alleszins minder xenofobie bedoel je :evil:

griezel 11 juli 2015 23:46

Citaat:

Charleroi is wel iets voor jou denk ik : géén énkel gevaar dat je daar werk vind voor te beginnen, en je zult je daar 100 % thuis voelen tussen 3 de generatie-werklozen & marginalen die nooit anders gezien hebben dan van de sociale hulp te leven.
De huur is ook niet te hoog daar, in de verkrotte wijken van wat eens buurten van arbeiders waren.
Bijkomend voordeel : er is daar een vlieghaven, voor waneer je eindelijk besluit het land te verlaten. Ryan Air stopt ginder. Kan je goedkoop opdonderen naar Azië of elders...:twisted:
Charleroi is DE stad voor jou.;-)

bembem 11 juli 2015 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7736609)
Charleroi is wel iets voor jou denk ik : géén énkel gevaar dat je daar werk vind voor te beginnen, en je zult je daar 100 % thuis voelen tussen 3 de generatie-werklozen & marginalen die nooit anders gezien hebben dan van de sociale hulp te leven.
De huur is ook niet te hoog daar, in de verkrotte wijken van wat eens buurten van arbeiders waren.
Bijkomend voordeel : er is daar een vlieghaven, voor waneer je eindelijk besluit het land te verlaten. Ryan Air stopt ginder. Kan je goedkoop opdonderen naar Azië of elders...:twisted:
Charleroi is DE stad voor jou.;-)

Ryan Air vliegt niet naar Azië ... en euh, over de rest no comment :x:x:x:x

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be