![]() |
Stress
Ik heb stress. :(
|
Tanden bijten, gat toenijpen, en het komt in orde.
|
Citaat:
|
Citaat:
In uw plaats zou ik stilaan beginnen denken aan euthanasie om reden van ondraaglijk geestelijk lijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor....
![]() |
Citaat:
Het wordt echt tijd voor je laatste reis met het verlossende spuitje. Zal ik eens bellen met mijn kameraad prof. dr. Patrick Cras? Die is voorzitter van het ethisch comité van het UZA. Ik breng hem op de hoogte zodat hij je geval snel zal laten passeren. Het is 2015. Onnodig lijden is niet meer nodig. Bel ik hem nu? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem maar contact op met je huisarts. Eind volgende week kan je er uitstappen. Gedaan met de stress, gedaan met het getob over onbereikbare vrouwen, gedaan met gefrustreerd rondlopen in afgedragen Zeeman-artikelen, gedaan met stinken uit de bek naar Aldi-'food'. |
Citaat:
|
Citaat:
Incest kan ik niet toestaan, zelfs niet geestelijk.. Sorry. Als je nog eens van bil wilt, hang er dan je laatste centen aan. Dan heb je tenminste één keer in je leven iets dat naar sex zweemt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet nog veel te veel feesten, zuipen, vreten, sigaren roken, lijntjes snuiven, space-cake eten, vrouwen binnendoen, bubble-wrap-spelletjes spelen, gokken, .... er moet nog een vermogen verbrast worden, en dat kan je niet vanop de strooiweide hoor! |
Citaat:
Geen paniek ... Ik ben ne correcte: achteraf breng ik u zelf naar de spoed en bel ik uw dochter met uw gay-smmeke met de boodschap dat papa met een grote fluoriserende staaf in z'n hol op z'n hangbuik ligt te zweten op de draagberrie van box 3. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be