Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wanneer heb je voor de laatste keer gevochten ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221074)

griezel 13 juli 2015 16:10

wanneer heb je voor de laatste keer gevochten ?

Ik merk dat er hier veel straffe gasten op dit forum zitten, en dan vraag ik mij zo af : zouden die gewelddadig zijn ?
Van de soort dat een vervelende kerel een stomp op zijn bek durven geven ?
Of zijn ze daar te " beschaafd " voor ? ( lees : te angstig :lol: )
Wel, beste mede-Vlamingen, wanneer hebben jullie voor de laatste keer gevochten met een andere man ?:-D
( Op jullie vrouw toekken telt niet mee hé.:lol: )
Kom op met de sterke verhalen ?!

griezel 13 juli 2015 18:36

Hmm, veel vechtersbazen zitten er hier precies niet...
Oef, ik heb al minder schrik nu...:lol:

Eduard Khil 13 juli 2015 18:44

vechten is zo barbaars. Ge moet dat uitlokken en dan die kerel kapotprocederen :lol:

net zoals je mensen hier zodanig moet irriteren totdat je ze banpunten kan aansmeren

Den Duisteren Duikboot 13 juli 2015 19:01

Ergens in de herfst van 2001 heb ik voor het laatst een schermutseling gehad met iemand. Er waren geen gewonden. Wel gebroken glas.

Wapper 13 juli 2015 19:07

De laatste keer moet in de 5e Latijnse geweest zijn.
Daar was een tiep die mij altijd aansprak met "rare snijboon", zonder opgave van reden. Na de tiende keer of zo verwittigde ik hem dat hij de volgende keer op zijn bakkes zou krijgen.

De dag erna was het zover, en met 1 mot was het afgelopen.
Hij ging tegen de grond met een gutsende bloedneus.
Ik heb toen geleerd dat wraak echt zoet smaakt.

Indomitable 13 juli 2015 19:15

+- 6 jaar geleden tegen twee Engelsmannen.

Rahowa 13 juli 2015 19:18

12 jaar geleden,de vrijdag voor de ronde van Vlaanderen.Telkens wanneer ik de vroege had gedaan ging ik de vrijdagnamiddag rond 4 uur 2 pintjes gaan drinken met een oude kameraad die zijn kleine ging afhalen van school.Een vies links type komt het cafe binnen,roept iets naar de baas,die verzoekt de kerel terug naar buiten te gaan waarop dat stuk uitschot de uitbater vastgrijpt en wil slaan.1 welgemikte boks van mij op zijn oogkas was voldoende om mijn kneukel te verbrijzelen en het gevecht te stoppen,je kunt mij dus herkennen als de man zonder kneukel boven zijn rechter wijsvinger.

Supe®Staaf 13 juli 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7739029)
vechten is zo barbaars. Ge moet dat uitlokken en dan die kerel kapotprocederen :lol:

Vechten is barbaars, dat klopt als een bus.
Maar soms is het onvermijdelijk.
En dan ben je blij dat je personeel van wanten weet en discreet de barbaren onschadelijk maakt.

Rahowa 13 juli 2015 19:24

Citaat:

Een man als jij wil ik aan mijn zijde wanneer IS hier binnenvalt,ha kapotprocederen dat zullen we!

Rahowa 13 juli 2015 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7739023)
Hmm, veel vechtersbazen zitten er hier precies niet...
Oef, ik heb al minder schrik nu...:lol:

Bah het is nog niet dat vechten dat zo erg is,het is de dag er na.Een goeie boks op je neus dat doet geen deugt hoor,dat kan verdorie zelfs 3 weken zeer doen.

The Paulus Experience 13 juli 2015 19:55

Laatste keer moet zo'n 32 jaar geweest zijn.
Ik had toen eentje van een paar jaar ouder met zijn hoofd tegen een muur gegooid.
Sindsdien geef ik geen fuck meer om mensen die met mij willen vechten.
En dat wérkt blijkbaar.

Peche 13 juli 2015 20:04

Ik kan het mij niet meer herinneren....
wel veel "bijna" :)

DewareJakob 13 juli 2015 20:10

Nooit als volwassene. Als je bekvechten niet meetelt...;-)

Wapper 13 juli 2015 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7739111)
Laatste keer moet zo'n 32 jaar geweest zijn.
Ik had toen eentje van een paar jaar ouder met zijn hoofd tegen een muur gegooid.
Sindsdien geef ik geen fuck meer om mensen die met mij willen vechten.
En dat wérkt blijkbaar.

IanVD 13 juli 2015 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7739122)
Ik kan het mij niet meer herinneren....

Dan werd je dus erg toegetakeld:P

Libro 13 juli 2015 21:08

De meesten wiens eetplaats ik wil verbouwen zijn de moeite niet om mijn vaste benoeming voor te riskeren. In plaats daarvan hou ik de jaarrekeningen van hun vennootschap in de gaten en als er iets scheef zit: verklikken bij de Rechtbank van Koophandel :evil:

Henri1 13 juli 2015 21:09

Citaat:

net zoals je mensen hier zodanig moet irriteren totdat je ze banpunten kan aansmeren

Misschien voelt u zich geroepen om "lezingen" te gaan geven bij die van Voorpost, Sint-Maartensfonds, TAK of VMO ?

cookie monster 13 juli 2015 21:16

Awel ....
schooltijd 2x dezelfde , ligt nu tussen de pieren :D

Libro 13 juli 2015 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7739237)
Misschien voelt u zich geroepen om "lezingen" te gaan geven bij die van Voorpost, Sint-Maartensfonds, TAK of VMO ?

We zullen Demper sturen om een lezing te geven over de geneugten van seks met een negerin.

griezel 13 juli 2015 23:18

Citaat:

Behalve natuurlijk als de kerel u ...kapotmaakt...:-D
En zonder getuigen vanzelfsprekend.:-D
D�*�*r is tot nu toe nog geen enkele procedure tegen:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be