![]() |
Vieren de ongelovigen Kerstmis, Pinksteren, Pasen?
Bs'd
Vraag ik mij eigenlijk af. Wat een spiritueel leeg bestaan moeten die mensen toch hebben. :) Geld, geld, geld, is bij hen het enige wat telt. (naast hoeren n**ken en drugs gebruiken) :oops: :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
kerstmis is al sowieso geen geloofsfeest !!
joelfeest !! En trouwens waarom zou men zulke moeten vieren ?? Is dit verplicht ?? |
Citaat:
Dat weet ik. Ik heb ogen en oren. |
Citaat:
Gericht op het geestelijke leven. |
Citaat:
Bijlange niet! Maar wat doen atheïsten op die dagen? |
Citaat:
|
Citaat:
Breng eens een paar zulke dagen door bij atheïsten , en doe zoals hen , en zeg ons dat het resultaat er van :) |
Citaat:
Met kerstmis, zuipen omdat het koud is buiten. Met Pasen, zuipen omdat het dan meestal de Ronde of Parijs Roubaix is Met Pinksteren, zuipen omdat de zomer er aan komt. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Gewoon feesten, dat is traditie.
|
![]() |
Citaat:
Terzijde : ik vier die feesten allemaal hoor, allemaal goede gelegenheden om eens lekker te eten en drinken. En ik ben nochthans even ongelovig als den Thomas. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent gewoon geen Christen meer. |
Citaat:
Ik filosofeer daar dan wat over. Ik vraag me af waarom ze knielen. Ik gun het hen dat ze er zich mee beter voelen, net zoals ik dat gun aan iemand die zich beter voelt omdat hij/zij binnen 5 minuten een (her)uitzending van de kampioenen zal kunnen bekijken. Ik denk dan eens aan bijvoorbeeld de Griekse filosofen. Die wisten niet af van het toekomstig bestaan van Jezus. Wat moet dat een leegheid geweest zijn. Ik denk dan eens aan het gegeven hoe plat de aarde wel was, tot voor enkele eeuwen terug. Ik ga dan eens buiten en groet mijn buurman, een echte diepgelovige kaloot. Maar die bijna betrapt werd vorig jaar, toen zijn viswijf een vrij groot bedrag zag staan op de visa-uitreksels. Ze snapte gelukkig niet dat "horeca-diensten" soms meer inhouden dan alleen maar dingen die je in je mond moet steken. Afijn, ik hou me zo bezig. . |
Citaat:
Gewoon zoals de gelovigen, maar dan zonder de psychiatrische afwijking. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be