![]() |
Gezin houdt overleden vader zes maanden in huis en bidt voor zijn verrijzenis
Gezin houdt overleden vader zes maanden in huis en bidt voor zijn verrijzenis
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rijzenis.dhtml Ik vraag me af hoe gelovig die zijn ?? Citaat:
Het huis hermetisch afsluiten zodat niemand iets zou ruiken !! Uiteindelijk komt het toch uit !!!! |
Citaat:
Voor de rechter? Waarom? Zombies, vampieren, weerwolven... Die waren toch ook dood...Tot ze terug tot leven kwamen... 't Was mss een test om eens te zien of den ouwe een zombie/vampier/weerwolf/neo-Jezus is...:-P |
Citaat:
Ik bedoel maar, als de kinderen dan toch getraumatiseerd moeten worden ga je best voluit. |
Citaat:
is het gelukt ? |
Citaat:
|
Ze konden de hypotheek niet betalen? Ze dachten waarschijnlijk ook dat hun opperwezen de hypotheek zou verder betalen. Die zijn serieus rijp voor het Riagg!
|
Citaat:
Als ge de mensen wijsmaakt dat het goed is om vis te eten op vrijdag, dat er engelbewaarders bestaan, dat er wonderen kunnen gebeuren (en nog wel meer in Lourdes dan in Aalst), dat ge zonder sperma, onbevlekt dus, zwanger kunt worden, dat mediteren (naar een mis gaan) op zondag meer waard is dan op woensdag, dat van masturberen je decennia later gestraft kunt worden als dode mens met x jaren vagevuur - zonder commissie of enkelbandaffaires - .... dan moet je niet verschieten dat mensen rare dingen gaan doen. Eén woord: oplichting. . |
Citaat:
Of erkent ge dat daar wel een paar ambetante nevenaspecten bij kunnen komen kijken bij zulke fantasietjes ? . |
Citaat:
het blijft achterlijkheid gezaaid door religieuzen en gevolg van religie. religie kan niet vrijblijvend mensen verhaaltjes wijsmaken en als er iets mis loopt doen of ze er niks mee te maken hebben. |
Ik hoop alleen maar dat ze veel wierook in huis hadden...
|
Citaat:
enige wat die mensen wettelijk misdaan hebben is adminstratief ... een overlijden niet gemeld. maar wel kinderen getraumatiseerd wsl ... maar dat is wellicht niet onwettig, zeker niet als er met de term "geloof" gezwaaid wordt ... |
Citaat:
dat moet nogal een zicht geweest zijn ... volgens mij kruipt dat lijk vanzelf weg op een bepaald moment ... |
mss zat t in bubble wrap
|
Citaat:
Hoe weten die mensen nu of die vent wel echt dood is... :-D |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Of staat dat in de bijbel van die oplichters? Dan hebben ze toch een andere bijbel dan ik en de andere christenen :roll: |
Citaat:
:-P |
Ze hebben gelijk gekregen: de dode begon weer te bewegen!!
|
Citaat:
Stel je voor dat het zomaar zou kunnen: je meldt dat opa dood is, en je laat hem maar in de tuin liggen. Dat mag zelfs niet met een hond, want daarvoor ben je verplicht om het vilbeluik te laten komen. Boeren moeten voor varkens zelfs een speciale ijzeren bak hebben daarvoor, maar dat is om te vermijden dat ratten aan de varkenslijken gaan peuzelen, en zo de varkenspest verspreiden. Edit: Xeno is nooit nuchterder als er gesproken wordt over mensen die in aanraking komen met het gerecht. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be