![]() |
Homo's mogen vanaf nu scoutinggroepen leiden in VS
Homo's mogen vanaf nu scoutinggroepen leiden in VS
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...en-in-VS.dhtml 1) Wat zou er fout aan zijn holebi's welke een leidende functie uitoefenen ?? 2) Het zijn mensen !! 3) OK , men geeft ze nu extra aandacht , maar nadien , laat hen gewoon met rust , ze zijn niks meer speciaal dan andere !! |
Pr
![]() |
Zal stilaan tijd worden me dunkt. Het is 2015! Tot voor twee jaar mocht je zelfs geen lid worden van de scouts in Amerika als je homo was...
|
Citaat:
|
Moslimlanden hebben ook plannen in die richting. Dan zullen er misschien eindelijk eens moslims uit de kast durven komen. En dan werd Bertje Verdriet wakker. :lol:
|
Citaat:
Ook in 2015 horen 2 mannen uit elkaars kont te blijven, viezerik. |
en hoe zit t met de controle op het wassen en tijdens het douchen ?
|
Citaat:
Here we go! |
Citaat:
|
Citaat:
Een homo mag dan ook niet werken in een kinderdagverblijf/creche? |
Citaat:
Of hoe moet ik dat begrijpen? |
Citaat:
En dan tekencontrole en andere voeltoestanden, geen probleem toch, 't is de teek die weg moet, scoutsleiders weten wel wat ze doen zeker... Hopelijk helpt dit niet mee om de draad te laten ontsporen...8-) |
Citaat:
Kijk , als jij daar een probleem mee hebt , dat mag , maar .... als die dat lekker vinden , ga jij hen tegenhouden ?? |
Citaat:
net op een stukje zeep vallen .... 8O :? |
Citaat:
Durf jij dat echt te vragen??????? Ken jij geen schaamte???????? Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet geinteresseerd in homosex , maar .... wa' kan't mij schelen , da' zij van bil gaan !! Zij doen niks verkeerd , wanneer +18-ers het met wederzijdse toestemming doen !! Citaat:
Kijk , dan moet je ze ofwel laten doen , of .... Dan zal je oosterlijker moet gaan wonen , Midden-Oosten !! |
Citaat:
|
Citaat:
Mwah, lang niet door iedereen hoor. En zelfs degene die het aanvaarden, zullen er toch wel een paar dagen of weken niet goed van lopen als de verdwazing bij hun zoon of dochter blijkt toegeslagen. |
Citaat:
Vlaanderen is mijn land. Ik ben hier thuis. We kunnen ook le Flamand proberen wat moderner te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be