![]() |
Poepindebroek: Politie durft niet deelnemen aan défilé nationale feestdag
Beste moderne kantoortuinbeta's met 's werelds hoogste productiviteit.
Jullie moderne politiemacht, behoeder van jullie veiligheid, heeft vandaag laten weten dat ze niet wensen deel te aan het nationaal defilé omdat ze met een dikke keutel in de broek zitten. Prettige dag verder. http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...feestdag.dhtml |
Schaf die achterlijke defilés gewoon af. Pure geldverspilling en niets dan overlast voor de BXLaar
|
De politie is dan ook een soort OCMW.
|
Et Alors?
Jullie aller Dimitri Bontinck gaat toch paraderen? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat belooft. Actie of inpakken. Ik kan U verzekeren dat in veel landen het politiewerk heel wat aangenamer is dan in Be. Het doet met denken aan toen ik Senegal bezocht en daar iemand de vloer van de wc's van de luchthaven mopte (snel even lossen in de transitzone), gezien de 'urinoirs' niet voorzien waren van een aansluiting (afwatering, regelrecht op de vloer en schoenen dus). Dankzij onze politiekers, dwijlen met de kraan open. BTW: dat past volledig binnen de strategie die de EU en de VS opvolgen, iedereen tegen elkaar opzetten, verdeel en heers... |
Het is veiliger én comfortabeler om in de flitsauto te zitten dodo doen.
|
Mij valt vooral deze zin op:
Citaat:
De roi de Laeken zal niet kunnen lachen met het besmetten van zijn hoogmis van koekendozenaanbidders. . |
Citaat:
Dat is duidelijk. editje: ![]() |
Dankzij het nieuwe Europa zullen wij ALTIJD gevaar op aanslagen kennen.
Een reeks aanslagen rukte op na 911 . En sedert dien weten wij dat er gevaar is en wie dat dirigeerde. Het is de waanzin voorbij nu toe te geven aan angst als je van ver wel stokken naar het vuur kan gooien he. Natuurlijk dat die broeihaard ons allen gaat verwarmen. Het laatste is er nog niet van gezien en we zijn deze regering dankbaar. De aanslag is op haar naam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbel topic. Gerapporteerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De minister van binnenlandse zaken, Jan Jambon, zal het aan koning Philippe, aan wie hij trouw heeft gezworen, moeten uitleggen WAAROM de politie niet aanwezig is op dit Belgische volksfeest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be