![]() |
Waar is Dyab?
Ik zie ineens dat ik zijn columns niet meer lees in DS?
Zou de heer Dyab Abou Jahjah weer terug naar heimweeland zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan hem bezichtigen , maar voederen is verboden. :-D |
Gasboete geven omdat hij op de trap van het stadhuis zit te Antwerpen. Anderen kregen voor hetzelfde feit ook een gasboete.
|
Citaat:
Da's nieuw ! Of beter uit de duim gezogen. |
Citaat:
Behalve als het Marokkanen zijn , dan durven ze niets zeggen. |
Anselmo...aub...
Een scholier is in Mechelen opgepakt en drie uur vastgehouden op het politiecommissariaat. Daarbovenop moet hij wellicht een boete van honderd euro betalen. De reden: Jef Coulommier (18) at een broodje op de trappen van een kerk. ‘Misschien is dat inderdaad een beetje overdreven’, beseft de schepen van Preventie, Ali Salmi (SP.A). |
Citaat:
:roll: |
Who cares?
Schopt hij sinds enige tijd geen keet, gaan we hem toch niet zelf weer in de belangstelling zeker... |
Mr JahJah was toch gaan vechten in het buitenland, dan hebben ze hem zeker opgepakt voor verhoor?
|
Citaat:
|
Citaat:
m.a.w. hij is op vakantie (https://twitter.com/Aboujahjah/statu...47337016733696) |
Citaat:
Want dat is het namelijk wel,en erger is dat in bepaalde buurten de vuilbakjes aan de bushaltes die elke dag geledigd worden in no time weer proppens vol blijken te steken ,en waar géén enkele ambtenaar die bevoegd is om gasboetes uit te schrijven ook maar in buurt durft te komen om de situatie eens op te volgen én de overtreders te beboeten.... Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp de ongenuanceerde afkeer van iemand als 'circe' beter met de dag. De originele crapuleuze minderheid beinvloedt meer en meer en zorgt voor hun aangroei tot meerderheid. Het is het accepteren & vergoelijken van het gedrag van anderen* [sic] dat ik onbegrijpelijk blijf vinden. *: joe no hoe. |
Citaat:
Maar de dame met het groot balkon heeft haar eigen de das omgedraaid in Mechelen, en dat is toch positief? ;-) Calvo moet je er dan maar bijnemen :( |
Wie geeft er ook maar een hol om wat er met die kerel gebeurt?
|
Circe gisterennamiddag :p
Inspector gadget mod off |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be