Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waar is Dyab? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221242)

circe 19 juli 2015 15:52

Waar is Dyab?

Ik zie ineens dat ik zijn columns niet meer lees in DS?

Zou de heer Dyab Abou Jahjah weer terug naar heimweeland zijn?

griezel 19 juli 2015 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7745492)

Dat is toch een sjiet ? Misschien heeft hij schrik van IS, en verstopt hij zich ergens.

Pericles 19 juli 2015 17:05

Citaat:

Hij zit nog altijd op de trappen van het stadhuis van Antwerpen , te wachten tot dat De Wever zijn verontschuldigingen aanbiedt.

Je kan hem bezichtigen , maar voederen is verboden. :-D

Patrick M. 19 juli 2015 17:08

Gasboete geven omdat hij op de trap van het stadhuis zit te Antwerpen. Anderen kregen voor hetzelfde feit ook een gasboete.

Anselmo 19 juli 2015 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7745563)
Gasboete geven omdat hij op de trap van het stadhuis zit te Antwerpen. Anderen kregen voor hetzelfde feit ook een gasboete.

Voor zulke feiten ?

Da's nieuw ! Of beter uit de duim gezogen.

Pericles 19 juli 2015 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7745589)
Voor zulke feiten ?

Da's nieuw ! Of beter uit de duim gezogen.

Nee , nee, hier in Leuven is dat ook zo.
Behalve als het Marokkanen zijn , dan durven ze niets zeggen.

Patrick M. 19 juli 2015 17:54

Anselmo...aub...

Een scholier is in Mechelen opgepakt en drie uur vastgehouden op het politiecommissariaat. Daarbovenop moet hij wellicht een boete van honderd euro betalen. De reden: Jef Coulommier (18) at een broodje op de trappen van een kerk. ‘Misschien is dat inderdaad een beetje overdreven’, beseft de schepen van Preventie, Ali Salmi (SP.A).

Vrijheideerst 19 juli 2015 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7745615)
Anselmo...aub...

Een scholier is in Mechelen opgepakt en drie uur vastgehouden op het politiecommissariaat. Daarbovenop moet hij wellicht een boete van honderd euro betalen. De reden: Jef Coulommier (18) at een broodje op de trappen van een kerk. ‘Misschien is dat inderdaad een beetje overdreven’, beseft de schepen van Preventie, Ali Salmi (SP.A).

Niet te veel over dit voorval gelezen, maar... SP.A zit niet meer in Mechelen in het college door de arrogantie van Caroline.

:roll:

Nierika 19 juli 2015 18:36

Who cares?
Schopt hij sinds enige tijd geen keet, gaan we hem toch niet zelf weer in de belangstelling zeker...

Patrick M. 19 juli 2015 18:47

Mr JahJah was toch gaan vechten in het buitenland, dan hebben ze hem zeker opgepakt voor verhoor?

Gipsy 19 juli 2015 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7745615)
Anselmo...aub...

Als het een broodje van McDonald's was vind ik dat een lichte straf.

Tempest 20 juli 2015 00:18

Citaat:

Nee, de volgende column verschijnt gewoon in september.

m.a.w. hij is op vakantie (https://twitter.com/Aboujahjah/statu...47337016733696)

Svennies 20 juli 2015 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7745639)
Niet te veel over dit voorval gelezen,

Het is niet omdat u er niet te veel heeft over gelezen dat het niet gebeurd zou zijn...

Want dat is het namelijk wel,en erger is dat in bepaalde buurten de vuilbakjes aan de bushaltes die elke dag geledigd worden in no time weer proppens vol blijken te steken ,en waar géén enkele ambtenaar die bevoegd is om gasboetes uit te schrijven ook maar in buurt durft te komen om de situatie eens op te volgen én de overtreders te beboeten....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7745639)
maar... SP.A zit niet meer in Mechelen in het college door de arrogantie van Caroline.

Destijds wel,en Ali Salmi die als schepenen ook bevoegd was voor "diversiteit" en die door de Mechelse bevolking smalend als Ali Salami werd omschreven omdat die zijn vrouw eens afmotte in het openbaar stond hier vooral bekend om "schepenen voor Marokkanenzaken".:roll::roll::roll:

Jay-P. 20 juli 2015 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tempest (Bericht 7745911)
Nee, de volgende column verschijnt gewoon in september.
m.a.w. hij is op vakantie (https://twitter.com/Aboujahjah/statu...47337016733696)

Wat van dat individu wordt getolereerd is gewoon schandalig.
Ik begrijp de ongenuanceerde afkeer van iemand als 'circe' beter met de dag. De originele crapuleuze minderheid beinvloedt meer en meer en zorgt voor hun aangroei tot meerderheid.

Het is het accepteren & vergoelijken van het gedrag van anderen* [sic] dat ik onbegrijpelijk blijf vinden.

*: joe no hoe.

Vrijheideerst 20 juli 2015 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 7745926)
Het is niet omdat u er niet te veel heeft over gelezen dat het niet gebeurd zou zijn...

Want dat is het namelijk wel,en erger is dat in bepaalde buurten de vuilbakjes aan de bushaltes die elke dag geledigd worden in no time weer proppens vol blijken te steken ,en waar géén enkele ambtenaar die bevoegd is om gasboetes uit te schrijven ook maar in buurt durft te komen om de situatie eens op te volgen én de overtreders te beboeten....

Destijds wel,en Ali Salmi die als schepenen ook bevoegd was voor "diversiteit" en die door de Mechelse bevolking smalend als Ali Salami werd omschreven omdat die zijn vrouw eens afmotte in het openbaar stond hier vooral bekend om "schepenen voor Marokkanenzaken".:roll::roll::roll:

Ik ken de man wel ja, en ik geloof ook wel dat het gebeurde :roll:

Maar de dame met het groot balkon heeft haar eigen de das omgedraaid in Mechelen, en dat is toch positief? ;-)

Calvo moet je er dan maar bijnemen :(

Hypochonder 20 juli 2015 08:02

Wie geeft er ook maar een hol om wat er met die kerel gebeurt?

Peche 20 juli 2015 08:17

Circe gisterennamiddag :p
Inspector gadget mod off

quercus 20 juli 2015 08:23

Citaat:

Circe, kom mij nu toch niet vertellen dat je die kerel mist?

quercus 20 juli 2015 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door upsilon (Bericht 7745974)
Omwille van o.a. Dyab zegde Annick De Ridder haar abonnement van De Standaard op en riep ze iedereen op hetzelfde te doen.

Ik kon daar geen gevolg aan geven omdat ik dat reeds gedaan had.

Net zoals Kris Peeters is De Standaard een links product geworden.

U kunt niet geloven hoezeer ik het met u eens ben! ;-)

Lukkas 20 juli 2015 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7745947)
Wat van dat individu wordt getolereerd is gewoon schandalig.
Ik begrijp de ongenuanceerde afkeer van iemand als 'circe' beter met de dag. De originele crapuleuze minderheid beinvloedt meer en meer en zorgt voor hun aangroei tot meerderheid.

Het is het accepteren & vergoelijken van het gedrag van anderen* [sic] dat ik onbegrijpelijk blijf vinden.

*: joe no hoe.

Ik hoop dat er nog veel meer ogen opengaan. Het wordt stilaan tijd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be