![]() |
Imams bekvechten over orale seks (Turkije)
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ale-seks.dhtml
Citaat:
de ene wil bepalen hoe je moet sexen :? Moet men zulke als wet aanvaarden , of is zulke rijp voor .... ?? Citaat:
Citaat:
Ik vind het beter in K&K passen :p |
Bekvechten over orale seks, is dat befvechten?
|
Befvechten , wat moet ik me daarbij voorstellen ?? 8O
|
Ik weet het niet zeker, maar de oudere versie van de christelijke leer was ook zoiets?
Blij dat we er vanaf zijn. Ze hebben zich genoeg laten pijpen. |
Citaat:
|
Het is niet expliciet verboden in de koran. Dus het mag.
|
Citaat:
Ze kunnen mijn zak opblazen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige ik me kan voorstellen dat misschien interpreteerbaar is als "vergeet enige lol in sex voor de vrouwen", is dat de profeet ergens de onzin heeft uitgekraamt dat als de vrouw eerst klaarkomt, het nageslacht een meisje gaat worden. Dus, mannen moeten er voor zorgen dat ze eerst klaarkomen om de oh zo belangrijke en geld opbrengende zonen te verwekken. En pieten zuigen, zolang de fellationist slaaf is, maakt geslacht niet uit. Voor de rest, mag sex alleen binnen het huwelijk, oraal of niet. En mogen de vrouwen onderling niet rommelen, noch mag de man met meerdere van zijn echtgenotes tegelijk prutsen. Wat ik me wel afvraag, als woestijnrover X zijn spel uit de anus van een slaaf sleurde, hoe reinigde die zijn spel, in't midden van de woestijn? |
Waar gaan ze bekvechten?
Ik zie een imam die zijn conservatieve waarden opsomt en een leuke meid die hem uitlacht. |
Niet in't filmke. Maar daarbuiten. Als je het artikel had gelezen, was dat wel duidelijk.
Een bekende Turkse iman gaf tegengas en vond orale seks iets tussen partners binnen het huwelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over orale sex heb ik dus ook nog niks gevonden in ahadith of koran, enkel dat ze het snot uit de man zijn neus moesten zuigen uit dankbaarheid (dat ze eten kregen en zo zeker). volgens de online moefti mag je vooral geen sexueel vocht in uw mond krijgen... http://www.askimam.org/public/question_detail/30895 |
Turks fruit!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be