![]() |
wat doen jullie voor deze Nationale Feestdag ?
Wel, beste Belgen ?
Vandaag is het feest ! Nationaal Feest ! Wat zijn jullie van plan vandaag ? Ik heb een zwarte vlag halfstok gehangen voor mijn deur, en ben van plan om eens zwaar door te zakken. |
Loopwedstrijd Dwars door Kasterlee
|
Citaat:
|
![]() |
Ik ga in Brussel eens goed mijn gedacht zeggen tegen Filip
![]() |
Rondgaan en noteren welke onderkruipers er een tricolore kak-, pis- en bloedvlag hebben uitgehangen.
|
Citaat:
Quel héros! Vive le roi, vive la Belgique �* papa! |
Eerst een deftig ontbijt wegwerken, en dan op bezoek bij een kennis, om dan rustig naar huis te rijden.
Vanavond , als alles goed gaat, een nachtje werken aan een nieuwe machine. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
English incoming...
Dozing in the sunshine listening to a bit of jazz from two local performers skilled in the art. I had planned to spend this day down at the old Station (abandoned 1958, now restored as a tea rooms) where they were putting on "a bot of a do" but a column of wet stuff cascaded out of the sky like some bugger had parked a fire boat on the river for a laugh, so that was that. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal is woensdag kuisdag,maar ik heb vandaag de keuken gedweild met de tri-kolder-lore.Deze middag nog een klein karweitje en 45 min. gaan joggen.Moge het de laatste 21 juli zijn onder de bezetting!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tricolore vod heeft anders wel veel weg van een paar vellen wc-papier. "Er zit bloed bij!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be