Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wie vertrekt er op congee in augustus en naar waar ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221367)

griezel 23 juli 2015 11:07

wie vertrekt er op congee in augustus en naar waar ?

Ik ga gewoonlijk in Europa op reis in juni, en daarna in september opnieuw. De twee zomermaanden, het volle seizoen, laat ik aan de toeristenmassa. Dat die maar de volle pot betalen, en op elkaars voeten stappen, over de koppen lopen aan het strand, aanschuiven in het restaurant, en lange uren braden en bakken op de autostrades in de kilometerslange files...
Mij niet gezien. Juni en september is het wat minder warm, wat minder duur en je hebt véél meer plaats overal.
Wie verkiest er de twee zomermaanden, waar, en waarom ?

Eyjafjallajökull 23 juli 2015 11:11

Waar ben je dan wel geweest in juni ?

griezel 23 juli 2015 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7749667)
Waar ben je dan wel geweest in juni ?

Agde.

Klojo eerste klas 23 juli 2015 11:34

Wie-Ikke.
Waar-Thuis.
Waarom-Voor de rust (doordat de druktemakers in 't buitenland de toerist uithangen).

fred vanhove 23 juli 2015 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7749705)
Agde.

Gewoon naaktlopen of swingen;-)

Hoomer 23 juli 2015 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7749663)
Ik ga gewoonlijk in Europa op reis in juni, en daarna in september opnieuw. De twee zomermaanden, het volle seizoen, laat ik aan de toeristenmassa. Dat die maar de volle pot betalen, en op elkaars voeten stappen, over de koppen lopen aan het strand, aanschuiven in het restaurant, en lange uren braden en bakken op de autostrades in de kilometerslange files...
Mij niet gezien. Juni en september is het wat minder warm, wat minder duur en je hebt véél meer plaats overal.

Sinds bembem op het kinderforum haar gangen gaat en hier slechts miniem nog aanwezig is, hebt gij haar job overgenomen zekers?
:lol:

Drosamadaris 23 juli 2015 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7749663)

Je laat het zo precies uitschijnen dat er maar één type verlof bestaat: aan één of andere overvolle costa een week of twee gaan liggen aanbranden.

Hier variëert het wanneer we op verlof gaan; soms voorjaar, soms najaar, maar als het tijdens de zomers is, dan is het vaak in juli/augustus. Maar met geen één van de topics die jij beschrijft, hebben wij te maken :D.

Hier begin augustus trouwens; twee weekjes dolce farniente in Italië. Eigen villa, eigen zwembad. En willen we uit gaan eten, dan zijn er genoeg kleine restotjes in de buurt. En dan Oktober/November Seychellen.

griezel 23 juli 2015 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7749765)
Gewoon naaktlopen of swingen;-)

Beide.

griezel 23 juli 2015 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7749788)
Sinds bembem op het kinderforum haar gangen gaat en hier slechts miniem nog aanwezig is, hebt gij haar job overgenomen zekers?
:lol:

bembem ? Die heeft toch geen geld om op reis te gaan ? Neem ze anders eens mee gij, je bent altijd over haar bezig...:-)
Die zal dat beslist prettig vinden, gratis op vakantie gaan ...

griezel 23 juli 2015 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris (Bericht 7749825)
Je laat het zo precies uitschijnen dat er maar één type verlof bestaat: aan één of andere overvolle costa een week of twee gaan liggen aanbranden.

Hier variëert het wanneer we op verlof gaan; soms voorjaar, soms najaar, maar als het tijdens de zomers is, dan is het vaak in juli/augustus. Maar met geen één van de topics die jij beschrijft, hebben wij te maken :D.

Hier begin augustus trouwens; twee weekjes dolce farniente in Italië. Eigen villa, eigen zwembad. En willen we uit gaan eten, dan zijn er genoeg kleine restotjes in de buurt. En dan Oktober/November Seychellen.

Italië ? Eigen villa ? Verafstoot zijde gij het ?:-)

Hoomer 23 juli 2015 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7749996)
bembem ? Die heeft toch geen geld om op reis te gaan ? Neem ze anders eens mee gij, je bent altijd over haar bezig...:-)
Die zal dat beslist prettig vinden, gratis op vakantie gaan ...

Nee maar gij ook niet als dubbelnick.
Waar, wat , wanneer en hoe zijn de woorden waarmee jij en bembem hun titels beginnen.
Nope jij bent bembem en daar ben ik vrij zeker van.
Daarbij ne zatlap heeft geen tijd om 24 postings per dag te zetten, nee hoor zoals eerder gezegd bembem is uitgerangeerd en griezel is de volgende hoofdnick, griezel is ook lelijk, maar mager, en drinkt in plaats van snoepen en junkfood. Griezel gooit ook zijn privee op het forum om reacties uit te lokken.:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

griezel 23 juli 2015 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7750013)
Waar, wat , wanneer en hoe zijn de woorden waarmee jij en bembem hun titels beginnen.

:lol: Sorry, IK wil niet op vakantie met u. Zélfs niet gratis ! :lol:

En doe eens iets aan die " dubbelnicken-obsessie ". Dat is typisch iets van dit forum...

Hoomer 23 juli 2015 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7750018)
:lol: Sorry, IK wil niet op vakantie met u. Zélfs niet gratis ! :lol:

En doe eens iets aan die " dubbelnicken-obsessie ". Dat is typisch iets van dit forum...

Hahaha nee hoor, ik zaai het zaadje en nu is het aan de anderen. Jij bent bembem of beter gezegd 1 van de constructen van de persoon achter bembem ea. zeker weten.:lol::lol::lol:

griezel 23 juli 2015 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7750026)
Hahaha nee hoor, ik zaai het zaadje en nu is het aan de anderen. Jij bent bembem of beter gezegd 1 van de constructen van de persoon achter bembem ea. zeker weten.:lol::lol::lol:

Mis poes.:-)
Ik kan het u natuurlijk niet bewijzen, dus je denkt maar wat je wil. Ik ga daar niet meer op terugkomen.
Maar on topic nu : ga je op congé, naar waar, waarom nu ?:-)

griezel 23 juli 2015 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7750013)
Daarbij ne zatlap heeft geen tijd om 24 postings per dag te zetten, nee hoor zoals eerder gezegd bembem is uitgerangeerd en griezel is de volgende hoofdnick, griezel is ook lelijk, maar mager, en drinkt in plaats van snoepen en junkfood. Griezel gooit ook zijn privee op het forum om reacties uit te lokken.:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Ik ben geen zatlap ! :-) Ik drink enkel graag...
En ik heb ALLE TIJD om zoveel postings te zetten als ik wil. Geen enkele verplichting, geen enkel job dat mij in de weg staat.
Mijn glas bier staat hier gewoon naast de PC...( voil�* , net een slokje gepakt :-) )
Waarom zou dat een probleem zijn ? Ik begrijp u niet ?

Drosamadaris 23 juli 2015 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7750000)
Italië ? Eigen villa ? Verafstoot zijde gij het ?:-)

The digital age :-). Zo veel manieren om zo een villatje te regelen, zo veel mensen die desondanks de eeuwig gebaande paden van de reisbureau's blijven volgen in toeristencentra van 13 in een dozijn.

manta 23 juli 2015 19:20

Voor degenen die naar Spanje gaan, sigaretten meebrengen van ginder hé. :-D

griezel 23 juli 2015 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7750227)
Voor degenen die naar Spanje gaan, sigaretten meebrengen van ginder hé. :-D

Ja, en oppassen aan de grens hé. Want als ze u pakken nemen ze alles af, + een boete.

Wapper 23 juli 2015 19:35

Eind augustus: weekje Cotswolds

manta 23 juli 2015 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7750237)
Ja, en oppassen aan de grens hé. Want als ze u pakken nemen ze alles af, + een boete.

Als je ziet wat ze van een reis naar Marokko naar hier kunnen krijgen zal 't met wa sigaretten uit Spanje ook wel gaan... :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be