![]() |
N-VA Beveren blij met straat genoemd naar collaborateur
Bs'd
In mei noemde Bart De Wever, bij een hoofdzakelijk door Joden bijgewoonde samenkomst, de collaboratie “een vreselijke fout”. Nu zijn partijafdeling in Beveren jubelt om een man met een betwist oorlogsverleden die een straat naar hem vernoemd krijgt, zwijgt Bart De Wever in alle talen. Het is niet de eerste keer dat de N-VA-partijvoorzitter niet reageert als terechte stellingnames moeten omgezet worden in reacties naar foute N-VA-partijgenoten. http://aff.skynetblogs.be/archive/20...aborateur.html Zo kennen we ze weer, onze politieke nazaten van de nazi's. Een gestrekt armpje, nooit ver weg bij onze NVA vrienden! |
Drukkazz blij met dode mus.
|
de congo weegschaal dringend afstellen
|
![]() |
Binnenkort in Antwerpen, de Grote Markt zal het 'Verschaeve plein" worden.
Zo krijgt de Vlaamse dichter toch een beetje van de eer die hem toekomt. |
Citaat:
Hier wordt weer een drukazzke gedaan :rofl: Citaat:
|
Citaat:
Waarom geen AFF'ke? |
Citaat:
Is het zo, Drukazz? Racisme is goed, zolang het alleen maar tegen Afrikanen en Aziaten is gericht? |
N-VA Beveren blij met straat genoemd naar collaborateur
Weer een Leopoldlaan bij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik provoceerde maar een beetje onze NVA vrienden die het VB te rechts vinden. Ik ben een blijf een VB'er! |
Drukazzz, aangezien jij je toch enkel maar drukt maakt om joden... waaruit blijkt dat deze man er een antisemitisch gedachtegoed op nahield? Dat blijkt namelijk niet uit het artikel dat je post.
|
Citaat:
De Wever (als NVA-voorzitter): We noemen een straat naar een collaborateur. Moet er nog zand zijn? |
Citaat:
Zoals hogerop in deze draad gepost: Citaat:
|
Citaat:
Dat zal ik dan maar meteen doen. Gerard de Paep was niet alleen lid van het collaborerende VNV, maar ook celleider van DeVlag. Werd later lid van de VU. Maar dat zal wel toeval zijn. Toemaatje Studeerde aan de Gentse 'Von Bissing-universiteit'. Zoals Wies Moens & Co. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben begonnen met alles van Hugo Boss hier in huis buiten te gooien.
De daklozen waren er blij mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be