![]() |
Juncker: Eropeanen houden niet van Europa
Zelf ben ik dol op Europa, alleen niet van het technocratische grootgraaiersgilde in Brussel.
.http://www.express.be/business/nl/ec...opa/214680.htm |
Citaat:
De gewone man heeft aan dat Europa niets. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het volk. :rofl: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
De boodschap die ik lees is : "De Europeanen houden niet van Europa omdat ze te dom zijn om onze richtlijnen te begrijpen en op te volgen."
|
Citaat:
|
Het gaat steeds sneller en sneller, mooi staaltje problem-reaction-solution...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als helden hebben ze de rampspoed afgewend, zelfs Tsipras is nu een held. Vins & Millésime!!! |
Citaat:
![]() |
Juncker is de aartsleugenaar bij uitstek. Niemand wil de EU, de banenvernieteraar bij uitstek. De EU is een consortium van banken en multi's. Daarom mocht Griekenland niet uit de EU vertrekken. Maar ergens moeten die honderden miljarden gebleven zijn. Bij het volk zijn ze niet.Ik zou eerder maar eens gaan zoeken bij de EU politici en hun buitenlandse bankrekeningen. Het hele verhaal klopt van geen kant.
|
Idd, het klootjesvolk moet maar eens leren verder zien dan de pintjes!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Genoeg om in al die landen waar de vluchtelingen vandaan komen de mensen uit de armoede te halen. Maar ja, spelen en zelfs geen brood meer. |
Citaat:
De volgende quote vind ik in deze dan ook ergens gepast: ![]() |
@ zonbron: Van Rompuy heeft indirect juist zeer veel stemmen gehad voor zijn post of president/voorzitter van de Europese Raad; hij was immers verkozen door de andere regeringsleiders.
Dat dit geen directe verkiezing is, ligt ook/vooral aan de regeringsleiders van de lidstaten. |
Citaat:
Is dit een grap of zo ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be