![]() |
Gegen democraten helfen nur Soldaten.
naar een Pruisisch liedje
Citaat:
Daarvoor gaan we dus langer, harder, meer moeten werken en voor zowat alles meer betalen. Daarvoor verarmen ze ons. Flikken, soldaten, politici en rijkere bazen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een leger hebben we niet nodig nee. Ik kan zelf wel mijne zakdoek op een bezemsteel hangen en er mee zwaaien. Dan liever een degelijke civiele bescherming. We hebben zo'n 24.000 politici. Volgens mij zijn er dat wat veel. Stel u voor een stad van 20 miljoen met 24.000 politici ... wij zijn met 11 miljoen. |
Citaat:
Citaat:
|
In plaats van wat te kakken op de doppers wordt de echte kanker van deze maatschappij (de regering zelf) altijd subtiel uit de wind gezet. Om te kotsen !
|
Citaat:
Maar als ze dat doen, schreeuwt rechts vlaanderen moord en brand, dat mag namelijk niet meneer. Brave burger. Mond open en slikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het apparaat losgekoppeld wordt van het volk, moet het bestreden worden. We zien nu dat Europa (EU) nauwelijks democratische legitimiteit heeft, en onze regering voert aan de lopende band zaken door die nergens in partijprogrammas stonden (cfr. pensioenleeftijd). Maar als men aan de lak van de dikke audi/bmw komt, is het kot te klein. Als men beetje bij beetje je pluimt en je vrijheid afpakt, is dat geen probleem blijkbaar. Nu en dan de boel in de fik steken en opnieuw beginnen werkt helend. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik vind het goed dat een regering haar volk moet vrezen. En als een regering te ver gaat, ze door haar volk verdreven wordt. Zo hoort het in iedere representatieve democratie. De 5 jaar tussen verkiezingen is te lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be