![]() |
Palestijnse scholen wakkeren Jodenhaat aan
Bs'd
PA TV Children’s Show from Tel Aviv: One Day We Will Regain Jaffa, Haifa, Acre, and Nazareth Het rapport geeft een veelheid aan voorbeelden van het verheerlijken van terrorisme, aldus de directeur van PMW, Itamar Marcus. Hij beschrijft hoe een dag van een Palestijns kind op de Westbank er uitziet: 'Het gaat naar school over een weg die naar een terrorist is genoemd, en komt dan op een school die naar een terrorist is genoemd. Het is omgeven met verheerlijking van terreur, het ontkennen van het bestaansrecht van Israël, het ontkennen dat Joden het recht hebben om als menselijke wezens te bestaan.' http://www.israeltoday.nl/NewsItem/t...7/Default.aspx 5 seconden politieke moed gevraagd en boycotten dat terroristenstaatje. |
Er is ook niet voor niets een groepering democratisch verkozen dat Israël wil vernietigen.
|
Het is logisch dat de kampbewaker niet geliefd is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, religieuze extremisten onder elkaar....................."gezellig" :?
|
Citaat:
Dat is het relevante verschil. Binnen de islam wordt opgeroepen om als mujahideen mensen te bevechten die een gevaar voor de islam vormen (en dat kun je heel breed opvatten). |
Citaat:
Nee sorry. Ik hou me niet bezig met dat soort van subtiele verschillen tussen de abrahamische boeken. Ze kunnen allemaal gebruikt worden als leidraad voor extreem gewelddadig gedrag tijdens dit leven. |
Citaat:
Nu kun je beweren dat men Israël ook zou kunnen zien als een terroristische natie, alleen het punt is dat er ook genoeg seculiere, atheïstische zionisten bestaan. Het religieuze-terreur komt toch vooral van de islam, dit willen bagatelliseren is in mijn ogen erg gevaarlijk. En nee, natuurlijk heeft dat lieve moslim-meisje achter de kassa van de AH naar alle waarschijnlijkheid niets met de IS te maken. Maar daar gaat het niet om, het gaat om de fundamenten van de islam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkel volk zou tolerant zijn tegenover een bezetter die met geweld haar wil oplegt al 40+ jaren lang . Het gaat over concrete zaken die het dagelijks bestaan bedreigen. U begatelliseerd de Israelische terreur . |
Citaat:
Een volk dat feest viert op het bloed van jonge kinderen, zal nooit een eigen staat hebben. |
http://www.thefreedictionary.com/Eretz+Yisrael
2. (Judaism) the concept, favoured by some extreme Zionists, of a Jewish state the territory of which matched the largest expanse of biblical Isral Extremisme ten top dus. Lach gerust maar verder, ik doe dat ook met orthodoxe joden en andere fundi's. "We declare openly that the Arabs have no right to settle on even one centimeter of Eretz Israel... Force is all they do or ever will understand. We shall use the ultimate force until the Palestinians come crawling to us on all fours." Rafael Eitan, Chief of Staff of the Israeli Defense Forces, '83 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be