![]() |
het beke perspectief
"Het gaat niet om wie gewonnen of verloren heeft, maar om perspectief" laat wouter beke ons hier weten.
Diezelfde wouter meent overigens een taxshift gezien te hebben, want volgens hem moet die "tax shift op termijn opnieuw zorgen voor economische groei. Daar hebben we jobs voor nodig, maar ook sociale vooruitgang. Zorgen voor werkgelegenheid is het meest sociaal rechtvaardige dat je kan doen. We willen ervoor zorgen dat mensen die vandaag geen job hebben via een nieuwe job opnieuw een inkomen krijgen." Voorwaar een nieuw credo maakt opgang bij onze vrienden kaloten : nu lijden maar ooit komen ze de jobs jobs jobs .. Wouter is natuurlijk niet onbesproken wanneer het om knisperende waanideeën gaat. Ik vraag mij wel af wat "Hij" zegt over maandelijks 100 euro netto meer, waarschijnlijk bevalt dit "Hem" wel. België is in goede handen bij de vlaems nazionaaltjes en andere vreemdsoortige foendies. |
wat ben je met jobs als ze slecht betaald zijn en je er geen respect of voldoening kan uithalen
fuck deze fascistische slavendrijverregering ze willen ons terug radeloos in de kerk en aan de drank, ons knechten vorte sansculottenregering |
Citaat:
|
Beke is ook burgemeester van Leopoldsburg en toen bij de eerste grote staking de industrieterreinen geblokkeerd werden vroeg Radio 1 of hij maatregelen had getroffen om dit te voorkomen.
Antwoord : "Wij hebben geen industrie in Leopoldsburg". Die mens is tenminste eerlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
Geen wonder dat je zo gebeten bent op de sansculottenregering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch nog dat de BTW alle andere taksen op producten zou vervangen? Zo werd de consument de volledige betaler van alle taksen. Ja, ook op die de werkgever moet betalen aan de staat. Want die zit in zijn prijs. |
Citaat:
Maar nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de kazernes van Leopolsburg.:roll: |
Citaat:
|
Denken dat men met een tax shift fundamenteel de economie minder zal versmachten (politici noemen dat "stimuleren") is een beetje zoals een dokter die denkt dat in plaats van een aderlating aan uw rechter arm, hij die beter aan uw linker been zal toepassen, zo zal je minder bloed verliezen.
|
Citaat:
NB. het gebruik van desalniettemin levert 5 extra punten op in de post ranking |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ook loonsverhogingen, indexaanpassingen, investeringen, .... Zelfs de (vennootschaps)belastingen ed worden in rekening gebracht. Kom je nu pas achter die realiteit? Hoe bepaal je anders de marge op de activiteit? |
Citaat:
Citaat:
Zouden we Suez met hun CO2-vriendelijke kerncentrales niet beter premies geven a rato van een gemiddelde zonnepaneeleigenaar ipv haar te beroven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be