![]() |
Welke verkiezingsbeloftes is de N-VA nu aan het realiseren ?
Help me een beetje. ;-)
|
Reeds 13 minuten diep gepeins ...
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW, aan uw gewenste strategie te zien heb je precies niet veel overgehouden aan uw zakenkantoor. Zelf gestopt of ging het allemaal vanzelf? :-) |
Misschien kan het helpen om 'plan V' er nog eens op na te lezen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval genoeg om zonder zotte toeren verder te leven. Ik moet zelfs aan het kapitaal niet komen want mijn vrouw werkt. Reizen en dure auto's hebben me nooit geïnteresseerd. Je moet je geen zorgen maken want ik kost de maatschappij O euro en O eurocent, ik stempel niet , ik trek geen invaliditijdsuitkering enz... Ik bekijk de zaken wat vanop afstand en soms lach ik er eens deftig mee. Zoals nu met de N-VA en haar verkiezingsbeloftes. |
Citaat:
De NVA is voor het eerst in de geschiedenis de grootste partij. Veranderingen gaan niet snel en toch het zaad is gezaaid en het oogsten komt ook nog wel. https://www.youtube.com/watch?v=0h9o...ature=youtu.be |
Citaat:
Ik dacht het wel. |
Citaat:
De N-VA lijkt me de nieuwe CVP met wat PVV kruiding. Xeno zei hier ooit eens dat de N-VA België aan het redden is, ik moet hem nog gaan geloven ook. |
Citaat:
Kan jij daar op antwoorden? En ja, Xeno zijn ironische kijk op bepaalde zaken weet ik wel te waarderen. |
Citaat:
.. eentje om het af te leren .. ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De NVA heeft tenminste haar verantwoordelijkheid genomen. En dat siert hen. Uw partij liep altijd weg. Of zei altijd 'njet' op alles. Daarom hoort uw verschrompeld partijtje ook in lilliputtersland thuis. |
Citaat:
De N-VA beloofde eveneens verandering, en ook die belofte houdt ze. Als ze het beleid van Di Rupo onveranderd had verdergezet zouden de linkie winkies immers niet steen en been klagen? Hoe zit het eigenlijk met die ammoniakfabriek van De Wever? :lol: |
Citaat:
Het gaat niet snel, maar er is licht aan het einde van de tunnel. 2 van de 3 zitten al in het donker, na zelf jaren geoogst te hebben. Hopelijk volgt de 3de snel hun voorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat hetzelfde als nu met Michel zijn MR, die BDW met de N-VA naar zijn hand zet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be