Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   naturistenkamp, wat is er leuk aan? tell me ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221443)

bembem 25 juli 2015 22:05

naturistenkamp, wat is er leuk aan? tell me ...

Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove:

Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-)

Libro 25 juli 2015 22:07

Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens proberen. Zo een frisse wind langs de kroonjuwelen moet deugd doen.

Nietzsche 25 juli 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7753202)
Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens proberen. Zo een frisse wind langs de kroonjuwelen moet deugd doen.

Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

bembem 25 juli 2015 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7753203)
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

bembem 25 juli 2015 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7753202)

lol, een frisse wind kan je ook thuis met de ventilator en desnoods de vensters open beleven ........ :lol::lol:

Another Jack 25 juli 2015 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7753199)
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........

Wel, doe het dan niet.

Zucht 25 juli 2015 22:35

En wat is er leuk aan naar de mis gaan, 10 km lopen, op een strand liggen bakken, ijskreem eten, zijn oren laten kapotblazen in een disco, zuipen op café, een boek lezen, bungee jumpen, op dit forum zitten zeiken....
Waarom denk je dat een naturistenliefhebber zijn passie kan of wil uitleggen aan iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt ?

The Paulus Experience 25 juli 2015 23:01

Citaat:

onder mijn kleren loop ik altijd volledig naakt.
ik vind dat best prettig.

The Paulus Experience 25 juli 2015 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7753206)
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

tss moet dat dan, voyeurke?

Indomitable 25 juli 2015 23:04

Elk diertje....zijn pleziertje.

Stormram 25 juli 2015 23:20

Als je over het ontstaan en een prachtige psychoanalyse vanop zo'n new age naturistenkamp wil lezen, dan kan ik je het boek "Elementaire deeltjes" van Michel Houellebecq warm aanbevelen. Daarin komt dat uitgebreid aan bod (lang niet het enige trouwens) ...

griezel 25 juli 2015 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7753203)

Er lopen veel mensen van rond de veertig, vijftig rond inderdaad. En zelfs ouder. Maar veel jongeren ook, vooral de laatste jaren heeft het succes bij de jeugd.

bembem 25 juli 2015 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7753249)
Er lopen veel mensen van rond de veertig, vijftig rond inderdaad. En zelfs ouder. Maar veel jongeren ook, vooral de laatste jaren heeft het succes bij de jeugd.

ach zo :lol:

griezel 25 juli 2015 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7753206)
2

Er lopen zelfs echte lelijkaards tussen. :-)
Maar kijk, net daarom zou je er naartoe moeten gaan, je zou daar echt niet opvallen tussen de rest dus.:lol:
Alhoewel, weinig Aziaten gezien daar, nu ik erover nadenk.

bembem 25 juli 2015 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7753243)
Als je over het ontstaan en een prachtige psychoanalyse vanop zo'n new age naturistenkamp wil lezen, dan kan ik je het boek "Elementaire deeltjes" van Michel Houellebecq warm aanbevelen. Daarin komt dat uitgebreid aan bod (lang niet het enige trouwens) ...

ziet er een interessant boek uit indeed, thx :-)

griezel 25 juli 2015 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7753207)
lol, een frisse wind kan je ook thuis met de ventilator en desnoods de vensters open beleven ........ :lol::lol:

Jouw huiskamer is toch geen strand & de zee waard, zonder moeilijk te willen doen...:-)

bembem 25 juli 2015 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7753231)
tss moet dat dan, voyeurke?

het oog wilt ook wat ....

Wapper 25 juli 2015 23:37

Citaat:

Wat is er mis met een omgeving waar mannen vrijelijk met de klepel en vrouwen met de tettementen kunnen rondzwieren?
Kwezel!

The Paulus Experience 25 juli 2015 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7753255)
het oog wilt ook wat ....

beggars can't be choosers.

bembem 25 juli 2015 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7753215)
En wat is er leuk aan naar de mis gaan, 10 km lopen, op een strand liggen bakken, ijskreem eten, zijn oren laten kapotblazen in een disco, zuipen op café, een boek lezen, bungee jumpen, op dit forum zitten zeiken....
Waarom denk je dat een naturistenliefhebber zijn passie kan of wil uitleggen aan iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt ?

relax lolz :lol: ik wou weten wat griezeltje motiveert om daar in z'n blootje rond te lopen ...... wihihihi :lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be