![]() |
naturistenkamp, wat is er leuk aan? tell me ...
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove: Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-) |
Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens proberen. Zo een frisse wind langs de kroonjuwelen moet deugd doen.
|
Citaat:
Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol: |
Citaat:
mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen ..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat is er leuk aan naar de mis gaan, 10 km lopen, op een strand liggen bakken, ijskreem eten, zijn oren laten kapotblazen in een disco, zuipen op café, een boek lezen, bungee jumpen, op dit forum zitten zeiken....
Waarom denk je dat een naturistenliefhebber zijn passie kan of wil uitleggen aan iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt ? |
Citaat:
onder mijn kleren loop ik altijd volledig naakt. ik vind dat best prettig. |
Citaat:
|
Elk diertje....zijn pleziertje.
|
Als je over het ontstaan en een prachtige psychoanalyse vanop zo'n new age naturistenkamp wil lezen, dan kan ik je het boek "Elementaire deeltjes" van Michel Houellebecq warm aanbevelen. Daarin komt dat uitgebreid aan bod (lang niet het enige trouwens) ...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kijk, net daarom zou je er naartoe moeten gaan, je zou daar echt niet opvallen tussen de rest dus.:lol: Alhoewel, weinig Aziaten gezien daar, nu ik erover nadenk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kwezel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be