![]() |
Opdringerige "religieuze politie" in Frankrijk verbiedt bikini
Citaat:
Wat zal er over 10 jaar verboden worden ? Het houden van een hond bv ? |
Voor de hand liggend dat de daders moslims zijn in dit geval aangezien het slachtoffer reageerde met niet te willen luisteren naar "religieuze politie". Een cultuur opleggen via agressie en intimidatie, daar mag het rechtssysteem niet te lichtzinnig over heen gaan. Het slachtoffer verdient een pluim om op te komen voor haar rechten lijkt me. Alhoewel de details natuurlijk slechts via de media bekend zijn. Steeds voorzichtig zijn daarmee.
|
Citaat:
Dit soort zaken verdienen geen nuance, smerig tuig. |
Citaat:
|
Frankrijk heeft het met de moslim immigratie véél te ver laten komen. De opdringerigheid van dat volkje wordt steeds agressiever. "La France" doet het bovendien op economisch vlak ook al niet zo goed. Het land is een vogel voor de islamitische kat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens La Grande Nation veel succes toe! |
Citaat:
die bikini-zonnende-meid naar de eeuwig brandende hel !!!! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Dit is een grapje, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat niet bekend? |
Citaat:
Wat ik wel weet is dat Reims van de gelegenheid gebruikt gemaakt heeft om de politiemaatschappij nog wat verder te drijven. Meer politie in de parken en meer camera's. Ze wachten meestal tot er zo iets gebeurd. Dan pikken de mensen dat gemakkelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
Besef dat als iets misbruikt kan worden het in de menselijke aard ligt om dat ook te doen. Het is naïef om te denken dat de mogelijkheden beperkt zullen blijven tot het bestrijden van criminaliteit. Jij wil een deletebaar nummertje zijn in een database? Ik niet. Dat is principieel. Niet omdat er iets te verbergen zou zijn. Dat is het verlangen naar vrijheid. U denkt toch niet dat die evolutie een einde zal kennen aan uw slaapkamerdeur? Dream on. Hoe langer protest uitblijft hoe groter de dictatuur. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be