![]() |
Welke belasting/taks zou u Jan Autochtoon nog aansmeren ?
Elk jaar groeit de Belgische bevolking aan met ongeveer 7O.OOO eenheden, uitsluitend door asiel en migratie. Die mensen krijgen van ons allemaal gratis woonst , gratis voedsel, ontspanning enz..., dikwijls gedurende decennia.
Welke taks kunnen we Jan Autochtoon nog aansmeren om dit te kunnen blijven financieren ? :-D |
Accijns en btw per liter ingeademde lucht. Levenslange garantie op inkomsten
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke taks ? Want de kas is leeg. ;-) En er staan er opnieuw tienduiznden klaar die onse gratis woonst en ons gratis voedsel willen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat varkensbloed op de kledij sprenkelen, hun kinderen verplicht bloedpens op school laten eten, reclameborden van 2O X 2O waarop Allah door God in zijn aars gepakt wordt enz... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat gebrek aan tandpasta en parfum , daar lachen ze mee. ;-) |
Citaat:
Maar ik vrees dat het weerom bij heel erg hard willen zal blijven. Maar zolang ze heel erg hard willen, zijn we tevreden, toch? |
Citaat:
Nu overdrijf ik een beetje. Tussen de rest zitten er ook die niet zot en stekeblind zijn , maar hun kop in het zand steken omdat ze veel geld aan die handel verdienen. Al het overige stemt VB. ;-) |
Citaat:
Hoewel, de teller staat nog altijd op 0, dus ze zullen daar bij het VB een tandje moeten bijsteken. :-) |
Citaat:
En dan diegenen die er van profiteren. Bouwondernemingen actief in de sociale woningbouw zijn ook al niet te overtuigen want zonder de instroom van analfabete woestijnbewoners hebben die geen werk meer. Idem dito voor personeel van de OCMW's , ook werkloos zonder instroom analfabeten. enz... het is een industrie. :lol: |
Citaat:
Citaat:
Hij dankt jullie ook voor zijn parlementaire wedde en dotaties. Citaat:
|
Citaat:
Nu vraag ik me toch wel af of u bij de zotten bent , de stekeblinden , of bij diegenen die er van profiteren ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ik er nog niet eerder opgekomen ben... http://newsmonkey.be/article/50327 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be