Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Welke belasting/taks zou u Jan Autochtoon nog aansmeren ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221474)

Pericles 27 juli 2015 10:07

Welke belasting/taks zou u Jan Autochtoon nog aansmeren ?

Elk jaar groeit de Belgische bevolking aan met ongeveer 7O.OOO eenheden, uitsluitend door asiel en migratie. Die mensen krijgen van ons allemaal gratis woonst , gratis voedsel, ontspanning enz..., dikwijls gedurende decennia.
Welke taks kunnen we Jan Autochtoon nog aansmeren om dit te kunnen blijven financieren ? :-D

rookie 27 juli 2015 10:41

Accijns en btw per liter ingeademde lucht. Levenslange garantie op inkomsten

hamac 27 juli 2015 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754699)
Elk jaar groeit de Belgische bevolking aan met ongeveer 7O.OOO eenheden, uitsluitend door asiel en migratie. Die mensen krijgen van ons allemaal gratis woonst , gratis voedsel, ontspanning enz..., dikwijls gedurende decennia.
Welke taks kunnen we Jan Autochtoon nog aansmeren om dit te kunnen blijven financieren ? :-D

Ik zou over de slapen wrijven, goed concentreren en ze nog harder weg willen. Zoiets? :-)

Pericles 27 juli 2015 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7754752)
Ik zou over de slapen wrijven, goed concentreren en ze nog harder weg willen. Zoiets? :-)

Dat is de vraag niet.
Welke taks ? Want de kas is leeg. ;-)
En er staan er opnieuw tienduiznden klaar die onse gratis woonst en ons gratis voedsel willen. ;-)

dpg 27 juli 2015 10:48

Citaat:

Alle forums een verplichte registratie en dan taks heffen op iedere posting.

dpg 27 juli 2015 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754757)
Dat is de vraag niet.
En er staan er opnieuw tienduiznden klaar die onse gratis woonst en ons gratis voedsel willen. ;-)

In uw geval 7,6 postings per dag, dat gaat aardig aantikken.

hamac 27 juli 2015 10:53

Citaat:

Dat is de vraag niet.

Ik dacht dat ze rechtlijnig en principieel weg willen meer zoden aan de dijk bracht dan een beleidsdaad stellen. Was ik dan verkeerd?

Pericles 27 juli 2015 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7754761)
In uw geval 7,6 postings per dag, dat gaat aardig aantikken.

Verdomme zeg , nu krijg ik geld voor hier te posten. :twisted:

Pericles 27 juli 2015 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7754767)
Ik dacht dat ze rechtlijnig en principieel weg willen meer zoden aan de dijk bracht dan een beleidsdaad stellen. Was ik dan verkeerd?

Wegpesten dus ?
Wat varkensbloed op de kledij sprenkelen, hun kinderen verplicht bloedpens op school laten eten, reclameborden van 2O X 2O waarop Allah door God in zijn aars gepakt wordt enz...
;-)

Leopold de halve 27 juli 2015 10:59

Citaat:

Dat is de vraag niet.

Taks op uiterlijke luxe: zeep, tandpasta, make-up, parfum, ondergoed, piercings, tattoos. Misschien blijven ze dan weg door de stank?

Pericles 27 juli 2015 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7754776)
Taks op uiterlijke luxe: zeep, tandpasta, make-up, parfum, ondergoed, piercings, tattoos. Misschien blijven ze dan weg door de stank?

Ijdele hoop, er zijn er die 2 jaar aan één stuk hun woestijnkledij aan houden , zonder zich te wassen en dit terwijl ze er zelfs mee slapen.
Dat gebrek aan tandpasta en parfum , daar lachen ze mee. ;-)

hamac 27 juli 2015 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754773)
Wegpesten dus ?
Wat varkensbloed op de kledij sprenkelen, hun kinderen verplicht bloedpens op school laten eten, reclameborden van 2O X 2O waarop Allah door God in zijn aars gepakt wordt enz...
;-)

Ze kunnen dat bij de volgende verkiezingen in hun verkiezingscampagne zetten en na de verkiezingen voorleggen aan de andere voorzitters.
Maar ik vrees dat het weerom bij heel erg hard willen zal blijven. Maar zolang ze heel erg hard willen, zijn we tevreden, toch?

Pericles 27 juli 2015 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7754791)
Ze kunnen dat bij de volgende verkiezingen in hun verkiezingscampagne zetten en na de verkiezingen voorleggen aan de andere voorzitters.
Maar ik vrees dat het weerom bij heel erg hard willen zal blijven. Maar zolang ze heel erg hard willen, zijn we tevreden, toch?

We kunnen er ook niet aan doen dat de rest zot of stekeblind is.
Nu overdrijf ik een beetje. Tussen de rest zitten er ook die niet zot en stekeblind zijn , maar hun kop in het zand steken omdat ze veel geld aan die handel verdienen.
Al het overige stemt VB. ;-)

hamac 27 juli 2015 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754799)
We kunnen er ook niet aan doen dat de rest zot of stekeblind is.
Nu overdrijf ik een beetje. Tussen de rest zitten er ook die niet zot en stekeblind zijn , maar hun kop in het zand steken omdat ze veel geld aan die handel verdienen.
Al het overige stemt VB. ;-)

Heel erg hard willen lost dat allemaal op.
Hoewel, de teller staat nog altijd op 0, dus ze zullen daar bij het VB een tandje moeten bijsteken. :-)

Pericles 27 juli 2015 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7754807)
Heel erg hard willen lost dat allemaal op.
Hoewel, de teller staat nog altijd op 0, dus ze zullen daar bij het VB een tandje moeten bijsteken. :-)

Het probleem is dat er nogal wat zotten en stekeblinden rondlopen.
En dan diegenen die er van profiteren.
Bouwondernemingen actief in de sociale woningbouw zijn ook al niet te overtuigen want zonder de instroom van analfabete woestijnbewoners hebben die geen werk meer.
Idem dito voor personeel van de OCMW's , ook werkloos zonder instroom analfabeten.
enz... het is een industrie. :lol:

hamac 27 juli 2015 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754814)
Het probleem is dat er nogal wat zotten en stekeblinden rondlopen.

Dat klopt. Ook al staat de teller al jaren op nul, mensen blijven PDW pinten toeschuiven wanneer hij een speech afsteekt op de tafel in het volkscafé.

Citaat:

En dan diegenen die er van profiteren.
Hij laat ze zich smaken, dat klopt.
Hij dankt jullie ook voor zijn parlementaire wedde en dotaties.

Citaat:

Bouwondernemingen actief in de sociale woningbouw zijn ook al niet te overtuigen want zonder de instroom van analfabete woestijnbewoners hebben die geen werk meer.
Idem dito voor personeel van de OCMW's , ook werkloos zonder instroom analfabeten.
enz... het is een industrie. :lol:
Er zijn inderdaad nog anderen die buiten het VB er garen bij spinnen, dat klopt ook.

Pericles 27 juli 2015 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7754823)
Dat klopt. Ook al staat de teller al jaren op nul, mensen blijven PDW pinten toeschuiven wanneer hij een speech afsteekt op de tafel in het volkscafé.

Hij laat ze zich smaken, dat klopt.
Hij dankt jullie ook voor zijn parlementaire wedde en dotaties.

Er zijn inderdaad nog anderen die buiten het VB er garen bij spinnen, dat klopt ook.

Nu vraag ik me toch wel af of u bij de zotten bent , de stekeblinden , of bij diegenen die er van profiteren ? ;-)

Pandareus 27 juli 2015 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754827)
Nu vraag ik me toch wel af of u bij de zotten bent , de stekeblinden , of bij diegenen die er van profiteren ? ;-)

eerder bij diegenen die noodgedwongen de parlementaire wedde + pensioenrechten van PhDW financieren in ruil voor gebakken lucht.

SDX 27 juli 2015 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7754827)

Hmmm nee, eerder 'n NVA'er die genaaid wordt waar ie bijstaat.

brother paul 27 juli 2015 11:54

Citaat:

Een suikerbelasting is toch wel een regelrechte anti-moslimaatregel hun suikerfeest wordt zowaar gekelder vind ik toch ? Stel u voor die obese marokkanen gaan straks nog lijnen... dankzij de taxshift :x
Hoe ik er nog niet eerder opgekomen ben...

http://newsmonkey.be/article/50327

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be