![]() |
'Iran-deal voert Israëli's naar poorten van de ovens'
Bs'd
Mike Huckabee, één van de presidentskandidaten in de Verenigde Staten namens de Republikeinse partij en de voormalige gouverneur van de staat Arkansas, heeft president Barack Obama ervan beschuldigd dat hij 'de Israëli's naar de poorten van de verbrandingsovens voert' door een nucleair akkoord te sluiten met Iran. http://www.volkskrant.nl/buitenland/...vens~a4108636/ Europa moet ingaan tegen het onverantwoorde beleid van die zwakbegaafde Keniaan. We mogen dit niet zomaar laten passeren. Dat is de plicht van elke Europeaan voor wat gebeurt is tijdens wereldoorlog 2. |
Citaat:
Huckabee valt precies ook niet echt in de smaak bij de joden... :rofl: Citaat:
|
Die is ook wel vroeg aan zijn verkiezingscampagne begonnen.
|
|
Wist niet dat die nog leefde.
|
If stupidity could kill, some people would be classified as weapons of mass destruction.
|
Dat misbruik van de holocaust is een smet op het graf van de slachtoffers. Nu wordt een vredesakkoord al vergeleken met een genocide. Hoe onbeschaamd moet je daar wel niet voor zijn?
|
Citaat:
En door de extremen aan de andere kant worden de Israëliërs niet als nazi's voorgesteld en de Filistijnen als Joden? Is idd overbodig, aan beide kanten. Maar wat ik in mijn openingspost staat, blijft gewoon gelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij mag mij vertellen wat daar racistisch aan is... vele niet-witte Amerikanen die daarin mij gewoon gelijk in zullen geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
BS"D
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be