Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   'Iran-deal voert Israëli's naar poorten van de ovens' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221488)

Drukazz 27 juli 2015 19:34

'Iran-deal voert Israëli's naar poorten van de ovens'

Bs'd

Mike Huckabee, één van de presidentskandidaten in de Verenigde Staten namens de Republikeinse partij en de voormalige gouverneur van de staat Arkansas, heeft president Barack Obama ervan beschuldigd dat hij 'de Israëli's naar de poorten van de verbrandingsovens voert' door een nucleair akkoord te sluiten met Iran.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...vens~a4108636/

Europa moet ingaan tegen het onverantwoorde beleid van die zwakbegaafde Keniaan. We mogen dit niet zomaar laten passeren. Dat is de plicht van elke Europeaan voor wat gebeurt is tijdens wereldoorlog 2.

Wapper 27 juli 2015 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7755379)
Bs'd

Mike Huckabee, één van de presidentskandidaten in de Verenigde Staten namens de Republikeinse partij en de voormalige gouverneur van de staat Arkansas, heeft president Barack Obama ervan beschuldigd dat hij 'de Israëli's naar de poorten van de verbrandingsovens voert' door een nucleair akkoord te sluiten met Iran.

Europa moet ingaan tegen het onverantwoorde beleid van die zwakbegaafde Keniaan. We mogen dit niet zomaar laten passeren. Dat is de plicht van elke Europeaan voor wat gebeurt is tijdens wereldoorlog 2.

En voor hoelang? De eerstkomende 1000 jaar of zo, zou dat volstaan?
Huckabee valt precies ook niet echt in de smaak bij de joden... :rofl:

Citaat:

(CNN)The Anti-Defamation League, a prominent Jewish advocacy group, slammed former Arkansas Gov. Mike Huckabee's comments Sunday that Obama is marching Israelis to "the door of the oven" by agreeing to the Iran nuclear deal.

Jonathan A. Greenblatt, the national director of the organization, issued a statement, calling the Republican 2016 hopeful's comments invoking the Holocaust "completely out of line and unacceptable."

"Israeli military and security officials have repeatedly said the Obama Administration has been as strong as any other American administration in keeping Israel secure," Greenblat writes.

"To hear Mr. Huckabee invoke the Holocaust when America is Israel's greatest ally and when Israel is a strong nation capable of defending itself is disheartening," Greenblat continues.

Huckabee, a Repbulican presidential candidate, used social media Sunday to stand by his comments, tweeting "Tell Congress to do their constitutional duty & reject the Obama-Kerry #IranDeal" as well as quotes from the Ayatollah Khamenei making threats against Israel.

Zipper 27 juli 2015 20:07

Die is ook wel vroeg aan zijn verkiezingscampagne begonnen.

Charlie don't Surf 27 juli 2015 20:19

Muziek

Indomitable 27 juli 2015 20:25

Wist niet dat die nog leefde.

IanVD 27 juli 2015 21:41

If stupidity could kill, some people would be classified as weapons of mass destruction.

Johan Bollen 27 juli 2015 21:50

Dat misbruik van de holocaust is een smet op het graf van de slachtoffers. Nu wordt een vredesakkoord al vergeleken met een genocide. Hoe onbeschaamd moet je daar wel niet voor zijn?

Drukazz 27 juli 2015 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7755500)
Dat misbruik van de holocaust is een smet op het graf van de slachtoffers. Nu wordt een vredesakkoord al vergeleken met een genocide. Hoe onbeschaamd moet je daar wel niet voor zijn?

Bs'd

En door de extremen aan de andere kant worden de Israëliërs niet als nazi's voorgesteld en de Filistijnen als Joden? Is idd overbodig, aan beide kanten. Maar wat ik in mijn openingspost staat, blijft gewoon gelden.

Johan Bollen 27 juli 2015 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7755520)
Bs'd

En door de extremen aan de andere kant worden de Israëliërs niet als nazi's voorgesteld en de Filistijnen als Joden? Is idd overbodig, aan beide kanten. Maar wat ik in mijn openingspost staat, blijft gewoon gelden.

In uw openingsbericht staat wat racistische praat, een christen onwaardig.

Drukazz 27 juli 2015 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7755522)
In uw openingsbericht staat wat racistische praat, een christen onwaardig.

Bs'd

Jij mag mij vertellen wat daar racistisch aan is... vele niet-witte Amerikanen die daarin mij gewoon gelijk in zullen geven.

Johan Bollen 27 juli 2015 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7755532)
Bs'd

Jij mag mij vertellen wat daar racistisch aan is... vele niet-witte Amerikanen die daarin mij gewoon gelijk in zullen geven.

Obama is noch Keniaan, noch zwakbegaafd. Dat zijn beiden objectief vaststelbare zaken.

Pandareus 28 juli 2015 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7755541)
Obama is noch Keniaan, noch zwakbegaafd. Dat zijn beiden objectief vaststelbare zaken.

Zou Drukazz net als Obama aan Harvard cum laude afgestudeerd zijn ?

dalibor 28 juli 2015 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7755520)
Bs'd

Ik voel een bericht aankomen over het IQ van Netanyahu. Over was dat uw sidekick Eliyahu die daar iedere keer over begint?

Indomitable 28 juli 2015 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7755654)
Zou Drukazz net als Obama aan Harvard cum laude afgestudeerd zijn ?

Tamam 28 juli 2015 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7755500)

2

Libro 28 juli 2015 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7755493)
If stupidity could kill, some people would be classified as weapons of mass destruction.

:lol: Als Huckabee een typische Republikein is, dan hoop ik dat de volgende president een Democraat is.

Johnny Blaze 28 juli 2015 22:32

BS"D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be