![]() |
Dentist Walter Palmer from Minnesota, you are a fucking bastard
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Wat een leuke hobby 8O
|
Citaat:
|
Dat is voor als ik nog eens geld teveel heb, een olifant en een neushoorn.
|
Allez. Hoe moeilijk kan het zijn om rond zo'n populair beest een magnetisch veld aan te leggen waarop pijlen afketsen ?
En het is dan toch ook perfect in no time uit te rekenen uit welke richting die pijl kwam ? ----> Return to sender. Voil�*. Alweer een paar dozijn jobs gecreëerd. Van Overtveldt noteer. Hi Tech Old Testament Wildlife Protection. Voor een tax shelter de eerste tien jaar wil ik er wel aan beginnen. |
super turbo uitschot
|
"Ik wist niet dat het zo'n bekende leeuw was".
|
Citaat:
|
Ik begrijp totaal niet welk plezier mensen erin kunnen scheppen om die prachtige wilde dieren af te maken. (ik kan dit niet jagen noemen. Jagen doe je als je ofwel het bosbestand onder controle wil houden en/of je in het jachtseizoen wild wil eten).
Je knalt toch niet zomaar zulke prachtige dieren omver voor de LOL???? Dan nog met valse listen en illegale praktijken... maar dat maakt in feite al niks meer uit, het blijft sowieso een vreselijk iets. En dan poseren bij het lijk! |
haha met pijl en boog.
Ik heb net op de radio gehoord dat die idioot ondergedoken is. |
Citaat:
Het is niet de Graves die het meest botst met een safari, het zal eerder mijn bloeddruk/VKF zijn die me platlegt. |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...content=nieuws |
hopelijk is hij zijn voltallig cliënteel kwijt.
|
Citaat:
Met een paar sneden in zijn lijf, dat ze zijn bloed goed ruiken...:-D Dan komen ze er allemaal op af, leeuwen, hyena's, gieren...:twisted: Dat zou een gepaste straf zijn voor deze sadist, die al zijn hele leven dieren kwelt... |
Koel, de publieke schandpalen zijn terug. Waar zijn mijn eieren en rotte tomaten...
Nooit kunnen denken dat een tandarts godbetert ff 54000 dollar op tafel kan leggen voor zijn zinloos en inhumaan vertier Ik stel voor, als straf, hem te ontmannen. Met pijl en boog, uiteraard, door iemand met parkinson |
Citaat:
(de definitieve vulling, achteraf hier in België, kostte tweemaal minder) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be