Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dentist Walter Palmer from Minnesota, you are a fucking bastard (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221509)

Derk de Tweede 28 juli 2015 17:33

Dentist Walter Palmer from Minnesota, you are a fucking bastard

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._leeuw___.html

Libro 28 juli 2015 17:34

griezel 28 juli 2015 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7756377)

Walgelijk ventje, die Walter Palmer. Men zou hem voor mijn ogen mogen doodschoppen, ik zou geen vinger uitsteken om hem te helpen.

Derk de Tweede 28 juli 2015 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7756388)
Walgelijk ventje, die Walter Palmer. Men zou hem voor mijn ogen mogen doodschoppen, ik zou geen vinger uitsteken om hem te helpen.

Derk de Tweede 28 juli 2015 17:47

Citaat:

Twee mensen zijn gearresteerd in verband met de dood van Cecil, de bekendste leeuw van Zimbabwe. Het gaat om een professionele jager en een landeigenaar.
Dat meldt de Zimbabwe National Parks and Wildlife Authority dinsdag.

De twee mannen zouden de leeuw 's nacht uit het nationale park gelokt waar hij woonde. Volgens Amerikaanse media zou het beest door een Amerikaanse toerist met pijl en boog zijn beschoten en raakte hij gewond. De jagers vonden de leeuw de volgende dag (1 juli) en maakten hem af.

Een woordvoerder van de Amerikaan zegt dat de toerist "over alle benodigde vergunningen beschikte en werd begeleid door professionele gidsen."

"Volgens hem is het mogelijk dat hij de leeuw heeft doodgeschoten. Hij is een fanatiek jager, die overal ter wereld actief is", aldus de woordvoerder tegen The Telegraph.

Verklaring
De toerist, in het dagelijks leven werkzaam als tandarts in het Amerikaanse Bloomington, zei tegenover Minnesota's Star Tribune dat er "overduidelijk een aantal onjuiste dingen in de media zijn verschenen". Hij zegt later dinsdag met een uitgebreide verklaring te komen.

Geen toestemming
Toeristen betalen meer dan 50.000 dollar om in Zimbabwe een leeuw te mogen doodschieten. Dat moet wel buiten een nationaal park zijn.

De twee verdachten hadden geen toestemming om Cecil weg te lokken om de leeuw te laten neerschieten en staan daarom woensdag voor de rechter. De toerist zou het land echter inmiddels hebben verlaten.

Cecil leefde in het nationaal park Hwange. Hij was onderdeel van een onderzoeksproject van de universiteit Oxford en droeg een GPS-halsband.
http://www.nu.nl/buitenland/4096800/...-zimbabwe.html

cookie monster 28 juli 2015 23:18

Wat een leuke hobby 8O

Derk de Tweede 29 juli 2015 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7756830)
Wat een leuke hobby 8O

Pak een camera en ga op een andere manier jagen~!!!!

Xenophon 29 juli 2015 13:45

Dat is voor als ik nog eens geld teveel heb, een olifant en een neushoorn.

Touch me Baby 29 juli 2015 14:40

Allez. Hoe moeilijk kan het zijn om rond zo'n populair beest een magnetisch veld aan te leggen waarop pijlen afketsen ?
En het is dan toch ook perfect in no time uit te rekenen uit welke richting die pijl kwam ?
----> Return to sender.

Voil�*. Alweer een paar dozijn jobs gecreëerd.
Van Overtveldt noteer.
Hi Tech Old Testament Wildlife Protection.
Voor een tax shelter de eerste tien jaar wil ik er wel aan beginnen.

Vette Pois(s)on 29 juli 2015 15:11

super turbo uitschot

dalibor 29 juli 2015 15:16

"Ik wist niet dat het zo'n bekende leeuw was".

dalibor 29 juli 2015 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7757392)
Dat is voor als ik nog eens geld teveel heb, een olifant en een neushoorn.

Mag dat wel, met uw ziekte van Graves en uw zere gewrichten?

circe 29 juli 2015 15:35

Ik begrijp totaal niet welk plezier mensen erin kunnen scheppen om die prachtige wilde dieren af te maken. (ik kan dit niet jagen noemen. Jagen doe je als je ofwel het bosbestand onder controle wil houden en/of je in het jachtseizoen wild wil eten).

Je knalt toch niet zomaar zulke prachtige dieren omver voor de LOL???? Dan nog met valse listen en illegale praktijken... maar dat maakt in feite al niks meer uit, het blijft sowieso een vreselijk iets.

En dan poseren bij het lijk!

The Paulus Experience 29 juli 2015 15:40

haha met pijl en boog.
Ik heb net op de radio gehoord dat die idioot ondergedoken is.

Xenophon 29 juli 2015 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7757497)
Mag dat wel, met uw ziekte van Graves en uw zere gewrichten?

Dafalgan-Codeïne.

Het is niet de Graves die het meest botst met een safari, het zal eerder mijn bloeddruk/VKF zijn die me platlegt.

Derk de Tweede 29 juli 2015 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7757533)
haha met pijl en boog.

Zijn imago is beschadigd!

http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...content=nieuws

Zipper 29 juli 2015 15:58

hopelijk is hij zijn voltallig cliënteel kwijt.

griezel 29 juli 2015 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7757533)
haha met pijl en boog.

Ze zouden hem eens naakt moeten loslaten in dat nationaal park in Zimbabwe, daar waar die leeuwen wonen.
Met een paar sneden in zijn lijf, dat ze zijn bloed goed ruiken...:-D
Dan komen ze er allemaal op af, leeuwen, hyena's, gieren...:twisted:
Dat zou een gepaste straf zijn voor deze sadist, die al zijn hele leven dieren kwelt...

morte-vivante 29 juli 2015 16:17

Koel, de publieke schandpalen zijn terug. Waar zijn mijn eieren en rotte tomaten...

Nooit kunnen denken dat een tandarts godbetert ff 54000 dollar op tafel kan leggen voor zijn zinloos en inhumaan vertier

Ik stel voor, als straf, hem te ontmannen. Met pijl en boog, uiteraard, door iemand met parkinson

Zipper 29 juli 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 7757595)
Koel, de publieke schandpalen zijn terug. Waar zijn mijn eieren en rotte tomaten...

Nooit kunnen denken dat een tandarts godbetert ff 54000 dollar op tafel kan leggen voor zijn zinloos en inhumaan vertier

Ik stel voor, als straf, hem te ontmannen. Met pijl en boog, uiteraard, door iemand met parkinson

Ik wel, sinds ik in San Diego als toerist vijf jaar geleden 300$ betaalde voor een (dringende) voorlopige vulling.
(de definitieve vulling, achteraf hier in België, kostte tweemaal minder)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be