Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sterke drank 3,3 euro per fles duurder! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221629)

Rahowa 1 augustus 2015 08:50

Sterke drank 3,3 euro per fles duurder!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-duurder.dhtml

zelf woon ik op een 20-tal minuten rijden van de Franse grens,even diesel tanken,4 flessen van mijn geliefde havana-club rum en wat verzorgingsproducten voor mijn vrouw leveren dan al 30 euro op!Terwijl ik daar ben koop ik alles wat ik nodig heb,ook wat dezelfde prijs heeft als hier.De regering Michel is gewoonweg nog stukken erger dan die van Di Rupo.Is dit de kracht van verandering?Deze belastingen zijn gewoon nefast voor de concurentiepositie van onze winkels.

dpg 1 augustus 2015 09:05

Je kan ook wat minder drinken, zie je de dingen helderder.

hamac 1 augustus 2015 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7760633)

zelf woon ik op een 20-tal minuten rijden van de Franse grens,even diesel tanken,4 flessen van mijn geliefde havana-club rum en wat verzorgingsproducten voor mijn vrouw leveren dan al 30 euro op!Terwijl ik daar ben koop ik alles wat ik nodig heb,ook wat dezelfde prijs heeft als hier.De regering Michel is gewoonweg nog stukken erger dan die van Di Rupo.Is dit de kracht van verandering?Deze belastingen zijn gewoon nefast voor de concurentiepositie van onze winkels.

Als ik eens goed wat geld heb uitgegeven zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw "kijk eens naar de korting die ik heb gekregen, ik bespaar ons geld."

Maar dat heeft geen avance, ze is daar te slim voor. :-(

Rahowa 1 augustus 2015 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7760648)
Je kan ook wat minder drinken, zie je de dingen helderder.

Dat is het probleem juist,als je alles helder bekijkt zie je gewoon dat we ons recht de afgrond inrijden.:-(

hamac 1 augustus 2015 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7760672)
Dat is het probleem juist,als je alles helder bekijkt zie je gewoon dat we ons recht de afgrond inrijden.:-(

Citaat:

zelf woon ik op een 20-tal minuten rijden van de Franse grens,even diesel tanken,4 flessen van mijn geliefde havana-club rum en wat verzorgingsproducten voor mijn vrouw leveren dan al 30 euro op!
Je moet het positiever zien.
Nu bespaar je naar eigen zeggen zoveel meer dat je extra 3 flessen kan kopen. :lol:

Henri1 1 augustus 2015 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7760633)

De N-VA regering bedoelt u ?

Rahowa 1 augustus 2015 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7760732)

Ik dacht dat er een coalitie van 4 partijen de regering vormde.

Rahowa 1 augustus 2015 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7760699)
Je moet het positiever zien.
Nu bespaar je naar eigen zeggen zoveel meer dat je extra 3 flessen kan kopen. :lol:

Een fles kost nu al gauw 15 euro,zowel hier als in Frankrijk,ik doe niks profijt ik zal gewoon de ellendig hoge belastingen ontwijken.

Sukkelaar 1 augustus 2015 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7760732)

Ziekelijk en dan ben ik nog anti NVA

hamac 1 augustus 2015 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7760801)
Een fles kost nu al gauw 15 euro,zowel hier als in Frankrijk,ik doe niks profijt ik zal gewoon de ellendig hoge belastingen ontwijken.

Dus het is €30 winst op de zalfkes tegen pukkels?

Maar goed, als je naar Frankrijk wil rijden om daar evenveel te betalen, dan heb je nog centjes genoeg.

Gipsy 1 augustus 2015 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7760830)

Maar goed, als je naar Frankrijk wil rijden om daar evenveel te betalen, dan heb je nog centjes genoeg.

In Spanje bv kost een fles William Lawson 7,5 €.

Rahowa 1 augustus 2015 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7760830)

Het zijn niet alleen bodylotions en zonnecrème die veel goedkoper zijn.Ook kaas,verse vis,brood,toiletpapier,flessen water,cola enz. ... .

Vrijheideerst 1 augustus 2015 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7760809)

Henrikus Trollovitus.

Vrijheideerst 1 augustus 2015 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7760809)

Henrikus Trollovitus.

Johan Bollen 1 augustus 2015 13:43

Wat goed dat de regering aan de volksgezondheid denkt.

Tavek 1 augustus 2015 15:08

Steekt uw eigen moonshine installatie in elkaar thuis. Ge koopt cash de propaanflessen, graan, etc.... en niemand komt er achter als ge om de zoveel tijd uw eigen voorraad stookt ;)

Dadeemelee 1 augustus 2015 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7760970)
Steekt uw eigen moonshine installatie in elkaar thuis. Ge koopt cash de propaanflessen, graan, etc.... en niemand komt er achter als ge om de zoveel tijd uw eigen voorraad stookt ;)

En als extraatje krijg je er nog wat methanol bij :-D

Vrijheideerst 1 augustus 2015 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 7760977)
En als extraatje krijg je er nog wat methanol bij :-D

Gingen wij niet samen GHB maken? ;-)

Dadeemelee 1 augustus 2015 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7760978)
Gingen wij niet samen GHB maken? ;-)

Alcohol stoken is al illegaal genoeg :-D

Tamam 1 augustus 2015 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7760672)

kerel, uw profiel foto zegt "racial holy war". drink een fleske minder gewoon.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be