![]() |
Medisch afgevaardigden onder ons?
Hallo, ik zoek meer informatie over werken als medisch vertegenwoordiger. Zijn er hier mensen die werken of gewerkt hebben als medisch vertegenwoordiger ?
|
Ik heb geen ervaring met het werk zelf, maar heb wel eens gesolliciteerd voor assistent-verzorgende in een praktijk van een gynaecoloog in Antwerpen Middelheim.
De beloofde pree was 2000 euro netto, voor 30 uren werk per week. Het werk bestond uit het in de stoel helpen van de dames, hun slipje helpen uitdoen, hun spelleke wassen en eventueel wat bijscheren, wat olie of andere zalf aansmeren en wat in masseren. Ik heb evenwel de solliciatieprocedure gestaakt, want ik geraakte niet in Mechelen. De rij begerigen voor dat jobke was zo lang dat je eerst naar daar moest om achteraan aan te schuiven om het sollicitatieformulier te bekomen. . |
Citaat:
Ik geloof daar geen snars van. |
Citaat:
. |
Ik vertegenwoordig hier Speed. Ben je daar iets mee ?
|
Citaat:
Een lijntje de grote van een Mars is goed genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Nou, vaarwel zal ik maar zeggen. |
Citaat:
Hoeft toch niet echt om hier en daar een boom te klieven en af en toe een keer het bos in de as te leggen ? Wat is iq voor een storm ? En wat is een hoog iq als je niet kan waaien aan 130 ? en ligt een bliksemschicht wakker van zijn omgeving ? welke omgeving ? :-D |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ik bedoelde meer zoiets, meer dan een 50 a 60 grammekens moet dat niet zijn een lijntje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be