![]() |
Foutje in Alpen a/d Rijn
|
Hoe ging dat vroeger ook alweer?
Even Apeldoorn bellen.......:lol: |
Hond dodelijk slachtoffer...:-(
![]() |
Het lijkt wel of de rechtse kraan op een bepaald ogenblik (~ rond 0:38) begint te zwenken, maar de linkse blijft onbeweeglijk. Lijkt me een vreemd manoeuvre. Is een van de kraanmachinisten in de fout gegaan, of waren het electronisch gekoppelde kranen, en heeft de koppeling gefaald? Er wordt dan plots hard geroepen, maar de rechtse kraan blijft zwenken tot de kabels knappen.
|
Shit happens.
Wellicht heeft die firma bij 1000 opdrachten al 100 mio euro uitgespaard door hun werkzaamheden met grote kranen; en nu zitten ze met 50 mio euro aan kosten. Afijn, het risico zal wel voor de verzekeringen en de herverzekeraars zijn, maar dat komt breed-maatschappelijk bekeken op hetzelfde neer. . |
Citaat:
Ongelooflijk dat iedereen in z'n kot mocht blijven en dat er geen mensen stierven. Wat is dat toch met die Hollanders en hun kranen? Onlangs dat huwelijksaanzoek en nu dit. |
Was wel een scheet in een fles water. Eerst 20 gewonden, dan 1. Nu blijkt die ene al van voor het ongeval thuiszat met iets aan zijn been.
Enfin, gelukkig zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n kranen op een ponton. Zeer riskant.
|
Citaat:
Weer misplaatste zuinigheid. |
Primitieve technologie.
In Amsterdam weten ze al beter : http://www.archdaily.com/642329/mx3d...msterdam-canal |
Ze hadden de pontons dwars moeten plaatsen.
|
De beste stuurlui staan .......
|
Citaat:
Water is en blijft water. Het resultaat ligt op de huizen van de buurtbewoners. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets met de hedendaagse technologie nog mogelijk is. Hier heb je dan nog twee kranen op twee verschillende pontons. Ik denk dat er een paar hoge diploma's hun C4 gaan krijgen. |
Foutje in Alpen aan de Rijn
Citaat:
Ik dacht over dat foutje in de naam : Alp(h)en aan de Rijn! :roll: |
ze hadden die kranen niet mogen laten vallen...
|
|
fuck ik duw weldegelijk op de knop SNEL reageren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be