![]() |
Koelkasten tegen voedselverspilling al na halve dag gestolen
Geêngageerd en actiebereid, of naïef ?
titel: Koelkasten tegen voedselverspilling al na halve dag gestolen link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150805_01805182 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor de rest, zoals het staat in de openingspost, wil ik aan'tonen' dat je kan filosoferen over de balans tussen geëngageerd en actiebereid zijn enerzijds, en anderzijds naïviteit. Was dat niet duidelijk misschien ? Daar staat ge nu met uw klein pietje hé. . |
Citaat:
|
Schoof identificeert zich meer met dit soort grijze rechtse zakken uit N-VA bastion Schilde http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150804_01804191
|
Citaat:
Je ziet dat we nog ondernemende mensen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Beroepshalve geregeld in aanraking met Allochtone Marokkanen. Lag eens in een bed in het Bruggmann ziekenhuis en kon maar niet inslapen. De verveling nabij besloot ik maar in de wachtkamer naar de tévé te gaan kijken. Groot was mijn verbazing (alhoewel, ten opzichte van mijn ervaringen) in plaats van het begeerde toestel een bericht te vinden met volgende tekst: Nadat de derde televisie werd ontvreemd, werd er besloten deze niet meer te vervangen???. De pot, met exotische plant, lag reeds aan ketting. Men zou soms zeggen: hoe is zulks nu in 'godsnaam' mogelijk? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad zeer naïef om 2 grote (?) koelkasten te zetten in een drukke plaats die enkel overdag toegankelijk is. Gelukkig zijn de echte bibliotheken niet zo kortzichtig om waardevolle spullen beschikbaar te stellen. Als ze al een koelkast meenemen, zullen computers,drankautomaten, aanraakschermen,dvd's,... zeker niet veilig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Woodstock liep het vol met goede bedoelingen. |
Citaat:
en je moet daar niet zo mee lachen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op, in ruil legde ik wel altijd een appel terug. Een appel uit mijn hof hier. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be